Expert

Wij zijn zeer prettig geholpen er werd goed meegedacht. Het plaatsen van onze koelvriescombinatie is uitstekend gedaan. Wij bevelen uw bedrijf dan ook aan.

Van de Veen

Alles is goed gegaan, keuze gemaakt, snelle levering, keurig geinstaleerd.

vd Berge

Expert heeft niet alleen goede service in de winkel, maar ook aan huis. Als er iets is, dan komen ze snel en blijven tot het is opgelost. Ook als dat langer duurt dan eigenlijk was gepland. Maar... Expert heeft niet alleen goede service in de winkel, maar ook aan huis. Als er iets is, dan komen ze snel en blijven tot het is opgelost. Ook als dat langer duurt dan eigenlijk was gepland. Maar toen de monteur wegging, werkte het allemaal wel, ondanks een tegenslag (lekkage) die niet direct met het apparaat zelf te maken had.

Jansen

Gebeld met expert voor nespresso apparaat of ze het op voorraad hadden en ze hadden er nog een en nog speciaal gevraagd of het geen showroommodel was nee gewoon nieuw in de verpakking zeiden... Gebeld met expert voor nespresso apparaat of ze het op voorraad hadden en ze hadden er nog een en nog speciaal gevraagd of het geen showroommodel was nee gewoon nieuw in de verpakking zeiden ze.
Dus helemaal naar den Bosch en in de winkel werd het apparaat gehaalt en het was even schrikken want de doos was helemaal kapot en gescheurd.
dus even in de doos gekeken maar zag al meteen dat het geen nieuw apparaat was het zat helemaal onder de vette vingers geen verpakking om het apparaat en alles zat een beetje raar ingepakt.
Maar de man zei nee hoor niet in de showroom gestaan en ik ben misschien niet de slimste maar zo dom ben ik nu ook weer niet dus onverrichte zaken weer naar huis.
Maar toen ik buiten de winkel even na stond te denken zag ik dat het apparaat weer gewoon uit de verpakking werd gehaald en denk dat het weer gewoon in de winkel terecht kwam.
Je wordt dus gewoon voor de gek gehouden.
Dus koop hier nooit niks meer in den Bosch (oplichters)

Heb veel velden maar nvt ingevuld, want ik ben tot op heden zeer ontevreden

Doggen

Volop keus, goede informatie, reuze vriendelijk, zeer snelle levering en prima installatie van de tv

Doornenbal

Ik werd snel geholpen.Er werd snel geconstateerd dat mijn bestelling in een ander filiaal voorradig was en deze werd onmiddellijk besteld .2 dagen later kon ik mijn bestelling af hallen. Prima... Ik werd snel geholpen.Er werd snel geconstateerd dat mijn bestelling in een ander filiaal voorradig was en deze werd onmiddellijk besteld .2 dagen later kon ik mijn bestelling af hallen. Prima geregeld.

Prima bedrijf. Gewoon tijd en aandacht. Niet de snelle verkoop praatjes .