Expert

Kabel

Zeer oplossingsgerichte instelling en bereid tot geven van gewenst advies. Leveringen altijd op tijd met vakkundige aansluiting. Wij zijn hierover zeer tevreden.

Goede winkel met een ruime keus.
De website geeft ook voldoende informatie om je keuze te bepalen.
Daarna naar de winkel, dat is mijn advies.

Legende Multiservice

Expert Haarlem Cronjé is gewoon helemaal top! Zoals het hoort!

Het persoonlijke contact was zeer goed. Het product wat ik wilde bestellen was uitverkocht maar kreeg een prima advies om een ander apparaat te kopen, goedkoper en beter.
Snelle levering en...
Snelle levering en conform afspraak.

Telleman

Vriendelijke vak bekwame mensen. Zeer goed geholpen er werd meegedacht, geadviseerd en voorgesteld. Service voor vervanging tot bestelde apparatuur. Vakkundig en netjes geïnstalleerd.

Op zoek naar een SMEG 70.cm gasfornuis incl oven, was snel leverbaar voor een scherpe prijs en prima installatie en afvoeren oude fornuis

Verbeek

Byzonder nog in deze tijd! Top service! Goed advies aanschaf Koel vries combinatie. Ook de service medewerkers die de koelkast inbouwden waren zeer ter zake kundig en heel netjes gewerkt.

Bij het volgende product ga ik zeker weer terug naar Expert .Zeer vriendelijk geholpen en prima snelle levering. Top.