Expert

Deskundig advies, net dat stapje extra ! fijn geholpen

Kanis

Prima geholpen met een klantvriendelijk bezoek in de winkel
Goeie afspraken bezorging en montage
Best goed geholpen .

H.Reker

Helaas ging onze Liebherr koelkast na 4 jaar kapot. Koelt niet meer. In de winkel geweest. Konden alleen via Liebherr wat regelen. Moest maar met Liebherr onderhandelen over de prijs.. Ik heb bij... Helaas ging onze Liebherr koelkast na 4 jaar kapot. Koelt niet meer. In de winkel geweest. Konden alleen via Liebherr wat regelen. Moest maar met Liebherr onderhandelen over de prijs.. Ik heb bij Expert gekocht den niet bij Liebherr. 250 euro voorrijkosten. Is al meer dan derde van aanschaf kosten. Van een merk koelkast mag je verwachten dat deze langer meegaat. Dat er kosten aan verbonden zijn begrijp ik, maar niet de volledige kosten. Was niets aan te doen. Inmiddels elders een koelkast gekocht.
We kopen zoveel mogelijk bij plaatselijke winkels, dus ook bij Expert. Voor electronica altijd naar Expert geweest. Volgende keer weet ik nog niet of hier weer koop. Even laten bezinken. Moet wel eerlijk zijn, dat ik de andere keren een erg goed geholpen ben. Misschien had personeel een slechte dag.

Veenstra

Expert is een prettige winkel met voldoende assortiment. De medewerkers zijn deskundig en de bezorging is in orde.

A.k. Blankman

Prima service. Uitstekende kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Vakkundig geïnstalleerd. Echt een aanrader.

Nadat we bij een online winkel een koeldiepvries combi hadden b3steld en vooraf hadden betaald. De prijs was €75,00 goedkoper als bij jullie. Deze zou afgelopen maandag komen. Er is een bezorger... Nadat we bij een online winkel een koeldiepvries combi hadden b3steld en vooraf hadden betaald. De prijs was €75,00 goedkoper als bij jullie. Deze zou afgelopen maandag komen. Er is een bezorger geweest,hij had een vaatwasser bij zich. Eerst hebben we hartelijk gelachen. Maar toen we dit meldden, maakte n men daar een enorme heiza van. We hebben dinsdag
bij Expert een andere gekocht en zijn zeer tevreden over hun