Expert

Fijne ervaring in de winkel persoonlijk geholpen vind ik prettig.

Romumde

Met name de installatie bij ons thuis heeft veel indruk gemaakt. Zeer vriendelijke kundige vakmensen! Chapeau!

Men denkt graag met je mee en alternatieven worden ook besproken. Wij komen zeker terug!

Tomasauw

Ons advies betreft EP-Expert Stadshagen .....ruim 3 jaar geleden een Miele Wasch Mach+Miele Wasdroger gekocht en Perfect geplaatst en ...27 Aug j.l een Topmerk- Bosch Koelkast+Vriezer ...Inbouw... Ons advies betreft EP-Expert Stadshagen .....ruim 3 jaar geleden een Miele Wasch Mach+Miele Wasdroger gekocht en Perfect geplaatst en ...27 Aug j.l een Topmerk- Bosch Koelkast+Vriezer ...Inbouw geplaats Netjes keurig en Klasse , ....dus niks op aan te merken ...immers zo hoort het Top-Service !!!! ...bedankt ...Fenny & Ronny Tomasouw

Goed geholpen in de winkel en de bezorgers waren netjes, beleefd en werkten vlot.

Janssens

Ik ben 2 keer in de winkel geweest. Eerst om uit te zoeken en na een goede voorlichting een keus te maken en te horen wat de mogelijkheden waren.
Heb mijn keus bepaald. Ben de tweede keer, na...
Heb mijn keus bepaald. Ben de tweede keer, na 3 weken, door iemand anders geholpen en met nog enige toelichting heb ik mijn besluit genomen.

Expert Stadshagen is een prettige winkel met medewerkers die weten waar ze het over hebben