Expert

Arendsen

Je wordt hier goed geholpen en eerlijk advies. Ze komen het thuis aansluiten. Dat vindt ik echt fijn.

Fijne winkel. Zeer deskundig en vriendelijk personeel

Jan W

Slechtste service ooit.
Slechtste service ooit.
Weinig kennis aanwezig, daardoor slecht advies. Zeer onvriendelijk door weg te lopen uit gesprek. Slechte reactie op e-mails. Ca. 6 maanden en jurist nodig gehad om defecte apparatuur te laten vervangen.
Laatste afrekening nog steeds niet rond.

Van Der Wegen Hendriks

Expert Hengelo is onze "huisleverancier "voor apparatuur. we zijn tevreden over de aangeboden producten, kopen liever n product dat iets duurder is , maar we krijgen daarmee wel uitleg en service.... Expert Hengelo is onze "huisleverancier "voor apparatuur. we zijn tevreden over de aangeboden producten, kopen liever n product dat iets duurder is , maar we krijgen daarmee wel uitleg en service. Internet-aankopen geven ons niet de mogelijk om een nieuw product te zien en te "voelen "

herman melding

In december luidsprekers gekocht deze werken niet goed deze weer retour gedaan op 18 12-23 toen is mij gezegd dat het geld hopelijk voor de feestdagen retour gestort zal zijn naar dieverse keren... In december luidsprekers gekocht deze werken niet goed deze weer retour gedaan op 18 12-23 toen is mij gezegd dat het geld hopelijk voor de feestdagen retour gestort zal zijn naar dieverse keren terug te zijn gegaan en beloofd dat het geld zo snel mogelijk op mijn rekening zou gestort zijn is nog steeds niet gedaan jammer van de belofte 28-01-2024 nog niks gehoord of gezien

Expert

Afgelopen woensdag een Jura E6 (CE) besteld, kon hem donderdag al ophalen nadat ik uitgebreide uitleg heb gekregen. Fantastisch apparaat en heerlijke koffie.