Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Marja

Leuke opleiding fijn dat het klassikaal kan. Wel erg veel huiswerk (een beetje op verkeken).

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Marja, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Marja, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Susanne

Ik heb het als zeer prettig ervaren om deze opleiding klassikaal te volgen. De docente was heel duidelijk en rustig met lesgeven en dat heeft mij zeker geholpen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Susanne, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Susanne, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Goede ervaring. Ik kan het iedereen aanraden. Duidelijk en een fijne docent(e).

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Shirley

In korte tijd veel geleerd en duidelijke lessen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Shirley, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Shirley, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik ervaar het goed. Bij het tegenaan lopen van problemen word je goed geholpen.

Edith

Als ik geslaagd ben is mijn doel bereikt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Edith, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Edith, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Rachel

Fijne klas, hele fijne docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Rachel, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Rachel, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Antoinette

Prettige les ochtenden, ik heb veel geleerd, juist de kleine klassen en de klassikale lessen waren voor mij heel belangrijk. Inmiddels al mijn toetsen met een voldoende afgesloten en ben geslaagd... Prettige les ochtenden, ik heb veel geleerd, juist de kleine klassen en de klassikale lessen waren voor mij heel belangrijk. Inmiddels al mijn toetsen met een voldoende afgesloten en ben geslaagd voor mijn diploma.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Antoinette, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Antoinette, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Olga

Aardige docent, leuke groep, goede locatie. Voor beter leren werken met Excel, taal, rekenen, BTW berekenen. Engels kon ik al aardig

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Olga, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Olga, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Angelique

Fijn om het klassikaal te doen. Fijne leraar.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen