E. Penninx

Fabritius heeft bij ons een plafond in de badkamer aangebracht. Wij zijn zeer tevreden over het plafond en de manier waarop we behandeld zijn bij de bestelling en de plaatsing.

Collijn

Wij lieten door Fabritius een 22-jaar oude spanplafond vervangen door een gestucte versie. Alle afspraken werden nagekomen. Zeer vakkundig personeel en een zeer mooi strak eindresultaat waar wij als... Wij lieten door Fabritius een 22-jaar oude spanplafond vervangen door een gestucte versie. Alle afspraken werden nagekomen. Zeer vakkundig personeel en een zeer mooi strak eindresultaat waar wij als klant erg blij mee waren. bovendien een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

KREWINKEL

Begonnen met goed advies, niet opdringend,
Alle afspraken nakomend
Perfect werk afgeleverd, goeie vakmensen
Geweldig eindresultaat

kremer

Goede ervaring

Anja Lardenoye

We hebben nog nooit tevergeefs beroep gedaan op hun als een spot of een trafo defect was. Wij zijn al 13 jaar klant van Fabritius en zijn zeer tevreden over de uitzonderlijk goede service.
De plafonds zelf zijn nog even mooi en strak als toen ze pas geplaatst waren.
Inmiddels hebben we in het hele huis spanplafonds op een kleine kamer na en die komt volgend jaar aan de beurt.
Ik heb al veel mensen naar jullie door verwezen omdat ik zo tevreden ben.

Peter Heugen

Prima.
alles volgens afspraak

W.G. Salden

Hartelijke ontvangst ;goede uitleg van de mogelijkheden;het correct nakomen van de gemaakte afspraken;de afwerking van het plafond is zeer goed;prima personeel.

Goede ervaring

René Jetten

We zijn zeer vriendelijk ontvangen in de showroom van Fabritius Bouw & Interieur. Goede adviezen ontvangen m.b.t. materialen en kleur. De planning heeft geheel volgens onze wens plaatsgevonden,... We zijn zeer vriendelijk ontvangen in de showroom van Fabritius Bouw & Interieur. Goede adviezen ontvangen m.b.t. materialen en kleur. De planning heeft geheel volgens onze wens plaatsgevonden, zodat wij geen omkijken meer hadden. De uiteindelijke renovatie is door het zeer vakkundig personeel van Fabritius uitgevoerd. Hierbij wil ik ook de vakkundigheid van Meens VOF niet onbenoemd laten. Al met al: SUPERKLASSE!

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en het geleverde plafond. Het is in één woord: KLASSE !!!!!!