Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Uitstekend.

Communicatie vooraf; schone auto; correcte chauffeurs; punctualiteit

Nee

Prima!

Prijs-kwaliteit plus makkelijk communiceren via berichtjes

Rekening houden met files rond Schiphol 😉

Helemaal top. Kan het niet beter wensen

- Punctueel
- bij vertraging van vlucht was het geen probleem de rit wat later te laten plaats vinden

C. Gerritse

Meerdere malen al met deze firma geweest. Uitermate net bedrijf waar afspraken mee te maken zijn. Chauffeurs stellen zich voor, sms een dag van te voren en staan er gewoon. Een bedrijf wat aan te... Meerdere malen al met deze firma geweest. Uitermate net bedrijf waar afspraken mee te maken zijn. Chauffeurs stellen zich voor, sms een dag van te voren en staan er gewoon. Een bedrijf wat aan te bevelen is.

Net en goed bedrijf

Niet

Ik heb faircab gebruikt voor een rit naar het vliegveld, en de rit terug van het vliegveld naar huis. De heenrit was 's morgens om 4 uur, de terugrit 's avonds om 18.00 uur. Bij beide ritten was de... Ik heb faircab gebruikt voor een rit naar het vliegveld, en de rit terug van het vliegveld naar huis. De heenrit was 's morgens om 4 uur, de terugrit 's avonds om 18.00 uur. Bij beide ritten was de chauffeur ruim van te voren aanwezig. Ons vliegtuig had vertraging, maar de chauffeur heeft netjes gewacht.

Goede prijs en nette service.

Geen. Alles was prima!

Roy

Onze chauffeur Rick was een was een kwartier voor de afgesproken tijd aanwezig. Zeer vriendelijk en behulpzaam .

Alles

Nee

Marijke Heibloem

Uitstekend

Vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Keurig op tijd.

Wietse de Vries

Nu reeds een aantal keren gebruik gemaakt van de service van deze prima gasten. De chauffeurs Marcel en Rick zijn zeer beleefd, vriendelijk, punctueel en gewoon goede gasten. Flexibiliteit staat ook... Nu reeds een aantal keren gebruik gemaakt van de service van deze prima gasten. De chauffeurs Marcel en Rick zijn zeer beleefd, vriendelijk, punctueel en gewoon goede gasten. Flexibiliteit staat ook hoog in het vaandel als bedrijf. Wij moesten op onze rit via een omweg rijden om iemand op te halen, dit is kosteloos opgelost door Faircab. Qua prijs ook geen problem, ze concurreren bijna met de NS. Voor nog geen 13 euro meer kregen wij bovenstaande prive service, waarom zou je nog gaan sjouwen met koffers voor dat geld. Klasse bedrijf!

Flexibiliteit en service!

Nicole

We zouden om 1.15 gehaald worden maar dat werd 2.30u Dus met volle gas naar Koln. Waar we binnen 1 uur waren. Normaal 1.20. De chauffeur had zich verslapen. Kan gebeuren is alleen vervelend voor... We zouden om 1.15 gehaald worden maar dat werd 2.30u Dus met volle gas naar Koln. Waar we binnen 1 uur waren. Normaal 1.20. De chauffeur had zich verslapen. Kan gebeuren is alleen vervelend voor beide partijen.
De terugreis geen sms maar werden we gebeld na de landing. Blijkbaar was onze rit uitbesteedt op een site en pas de avond ervoor om 22.00 geclaimd door een roermonds taxibedrijf. Dat verklaart waarom geen sms. want we landde smorgens om 10.15u.
Dit laatste vind ik erg jammer. Jullie hebben prima chauffeurs. Sucko en Mouftah. En als jullie zelf een rit niet kunnen waarmaken dan neem hem niet aan. We hebben nu 2 taxi ritten gehad wat jullie uitbesteedt hebben maar vielen alle 2 tegen. Terwijl er 3 hebben gehad van mouftah en sucko. Die waren perfect. Of als het vanuit limburg naar Duitse vliegvelden niet rendabel is laat het dan achterwege.

Eigen chauffeurs net, behulpzaam.

Niet uitbesteden.

Claudette Kool

Netjes op tijd thuis opgehaald met een berichtje vooraf dat de chauffeur onderweg was en ook weer netjes op tijd opgehaald bij Schiphol ...... Super service en lieve chauffeurs....zeker een... Netjes op tijd thuis opgehaald met een berichtje vooraf dat de chauffeur onderweg was en ook weer netjes op tijd opgehaald bij Schiphol ...... Super service en lieve chauffeurs....zeker een aanrader!!!! Volgende keer gaan wij zeker weer gebruik maken van jullie diensten.

Netjes op tijd en lieve chauffeurs

Het enige dat ontbrak was bij terugkomst de gegevens van de chauffeur en waar we moesten staan maar werden netjes gebeld door de chauffeur en alles is goed gekomen......