Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

C. Boelhouwer

Ik kan niet anders zeggen dat het mij uitstekend bevallen is.

Precies op tijd en heel klantvriendelijk

nee geen verbeterpunten.

Laagste prijs en topservice

Makkelijke website, mooie auto's, vriendelijke chauffeurs

Op Schiphol een ontvangstbalie of ontvangst personeel zou fijn zijn

Taxi was te laat

laten weten dat taxi vertraging heeft.

op tijd komen

Prima in orde

Goede chauffeur

Joke

Goed geregeld.

Op de heen weg ging het even fout maar per direct iets geregeld. Super

Misschien makelijker als je op de terugweg kunt zien wie bij Faircab hoort

Braspenning

Opgehaald thuis 20-06-2018 naar Amsterdam geen probleem.terugreis 27-06-2018 verkeerde auto bij met geen kofferruimte. wij waren met 4 volwassenen en 4 koffers ,ze konden niets voor ons betekenen... Opgehaald thuis 20-06-2018 naar Amsterdam geen probleem.terugreis 27-06-2018 verkeerde auto bij met geen kofferruimte. wij waren met 4 volwassenen en 4 koffers ,ze konden niets voor ons betekenen een andere taxi laten komen was geen optie omdat ze dan geen rit terug hadden. met de trein gemoeten en taxi moeten bellen omdat het streekvervoer staakte noooooooooooit meer schandalig.

doen niets als het niet loopt zoals het zou moeten zijn.

geen taxibedrijf beginnen als je afspraken met klanten hebt die ook nakomen

Reactie Faircab:

Geachte mevrouw Braspenning,
Geachte mevrouw Braspenning,
We betreuren het ongemak wat u tijdens uw reis heeft ervaren. We werken dagelijks met veel passie en onze passagiers veilig vervoeren is onze topprioriteit. Wanneer een passagier een slechte ervaring heeft trekken wij ons dit altijd erg aan. Echter konden wij in bovenstaande situatie niets anders gedaan hebben, u heeft zelf immers een normale auto besteld bij het boeken. Bij het boeken op onze website kunt u kiezen voor een auto, stationwagen of taxibus. U heeft bewust geklikt op een normale auto. Op het moment dat u op de terugweg bagage meeneemt die niet in een normale taxi (dit was een Mercedes E-Klasse) past, is dit geheel uw eigen verantwoordelijkheid. Wij kunnen immers niet raden hoeveel bagage u mee gaat nemen. We hebben op het moment dat de bagage niet ging passen op Schiphol u de mogelijkheid aangeboden om te wachten op een taxibus, geheel kosteloos. U wilde echter de trein gaan pakken en niet hier op wachten. We hebben zelfs het volledige ritbedrag aan u terugbetaald, terwijl we dit niet verplicht zijn (onze chauffeur stond immers conform afspraak op Schiphol).
Wij vervoeren dagelijks tussen de 80 en 120 passagiers van en naar Schiphol. Dit doen we midden in de nacht, overdag, op feestdagen en in de vroege uurtjes. Wij komen altijd onze afspraken na, 365 dagen per jaar. Tevreden klanten is voor ons het belangrijkste doel. We hopen dat u in de toekomst wel de juiste afspraken kunt maken met een collega taxibedrijf.
Team Faircab

Eén keer gebruik van gemaakt in juni 2018. Toen ik thuis werd opgehaald wist de chauffeur mijn adres niet precies te vinden en moest ik zelf op zoek naar de chauffeur. Hij had niet de moeite genomen... Eén keer gebruik van gemaakt in juni 2018. Toen ik thuis werd opgehaald wist de chauffeur mijn adres niet precies te vinden en moest ik zelf op zoek naar de chauffeur. Hij had niet de moeite genomen mijn huis te vinden en aan te bellen of mij op te bellen. Waarvoor geef ik dan een mobiel nummer door?
Toen ik van het vliegveld werd opgehaald, sprak ik een chauffeur aan van wie ik vermoedde dat hij mij kwam ophalen. Bij mijn boeking had ik mijn vluchtnummer opgegeven. Na een telefoontje bleek dat ze er niets mee gedaan hebben, want dan hadden ze geweten dat het vliegtuig een half uur eerder was aangekomen. Er kon wel iemand eerder komen, maar ik moest er zelf naar op zoek op de luchthaven. Toen ik hem aansprak zei hij dat hij niet degene was die mij kwam ophalen. Even later werd ik gebeld en toen bleek dezelfde chauffeur toch voor mij te zijn. Ik weet niet of dit nieuwigheid is bij het bedrijf of de chauffeur.

Laagste prijs in de regio.

Vluchtnummers controleren bij aankomst om te zien of een vlucht eerder of later aankomt. De chauffeur altijd laten bellen met de klant.

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Omdat u uw feedback anoniem plaatst kunnen wij niet onderzoeken wat er is mis gegaan. Bij ons krijgt u een dag voor terugkomst een sms bericht met het telefoonnummer van de chauffeur, zodat u hem/haar meteen na landing kunt bellen. Wij houden uw vlucht in de gaten en proberen er altijd een half uur na landing te staan. Wij onderzoeken graag wat er precies is mis gegaan bij uw rit, zou u ons kunnen mailen op info@faircab.nl? Dan kunnen wij wellicht u ook een compensatie aanbieden voor het geleden ongemak.
Team Faircab

Hans

Prima ervaring met Faircab. Nette prijs, goede communicatie en keurig op tijd.

De chauffeur houd het vluchtnummer in de gaten. Direct na de landing werd ik al gebeld dat hij klaarstond.

Wij zijn keurig om 4 uur 's nachts opgehaald en naar Schiphol gebracht.
Wij zijn keurig om 4 uur 's nachts opgehaald en naar Schiphol gebracht.
Toen wij 10 dagen later weer terug kwamen hebben wij van tevoren een sms-je ontvangen dat er iemand op Schiphol zou zijn bij terugkeer. Prima!!!!

De stiptheid van de medewerkers en ook dat berichtje vooraf.

nee