Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Henk

Taxi heeft ons op tijd opgehaald bij huis en bij terugkomst chauffeur snel gevonden op de afgesproken plaats.

Nee, correcte chauffeur en afspraken over ophaaltijden zijn vanzelfsprekend.

Martin van Dijk

Prima geregeld, waren keurig op tijd. Echter op de heenweg werden we opgehaald in een oudere auto, die werd bestuurd door een chauffeur met rugklachten, wat niet handig is als je mensen met koffers... Prima geregeld, waren keurig op tijd. Echter op de heenweg werden we opgehaald in een oudere auto, die werd bestuurd door een chauffeur met rugklachten, wat niet handig is als je mensen met koffers moet ophalen die naar Schiphol gaan. Op de terugweg een spontane chauffeur.

Waren keurig op tijd, zowel heen als terug.

Danielle Kok

Taxi is makkelijk te bestellen via de website. Er zijn achteraf geen extra kosten en ze zijn altijd netjes op tijd.

Nette en aardige chauffeurs.

nicole

In maart gebruik gemaakt van hun diensten. Alles perfect. Nu was onze rit uitbesteedt aan een taxi bedrijf bij ons uit de buurt. Dit was waardeloos. Nog niet eens op de hoogte voor wie hij de rit... In maart gebruik gemaakt van hun diensten. Alles perfect. Nu was onze rit uitbesteedt aan een taxi bedrijf bij ons uit de buurt. Dit was waardeloos. Nog niet eens op de hoogte voor wie hij de rit verzorgde. En zijn gedrag en rijstijl was ook belabberd. Bij uitstappen kreeg ik zijn visitekaartje want hij meende dat hun goedkoper waren. Onze ervaring via sms doorgegeven. Maar geen reactie op. Onze terugreis werd verzorgd door chauffeur Sucko. Hier kan ik alleen maar lovend over zijn. Fijne en nette chauffeur. En alle rust ondanks dat het heel druk was.
We willen in de toekomst echt wel gebruik maken van faircab

diensten maar niet als de rit uitbesteedt wordt.

Goede prijs en goede eigen chauffeurs

Besteedt de ritten niet zomaar aan iemand uit waar je de chauffeurs niet persoonlijk van kent

Eva

Goede service voor een betaalbare prijs. Alles was snel en goed geregeld.

Vriendelijke chauffeur die ondanks de vroege tijd op zondagochtend voor de geboekte tijd al klaar stond. Hij reed erg netjes.
Behulpzame klantenservice. Al met al een zeer positieve ervaring.

Yvon Schenk

Voor de 2e keer met Faircab naar en van huis naar Schiphol. Goed geholpen door de telefoniste. Prettige reis gehad door de welgemanierde chauffeur. Goed op tijd. We zijn zeer tevreden en zullen... Voor de 2e keer met Faircab naar en van huis naar Schiphol. Goed geholpen door de telefoniste. Prettige reis gehad door de welgemanierde chauffeur. Goed op tijd. We zijn zeer tevreden en zullen hier meer gebruik van maken. Uw firma ook aan kennissen doorgegeven.

Komen beloftes na.

Geen.

Gewoon goed, eenvoudig en duidelijk.

- Komt afspraak na;
- Nemen contact met je op.

- Toelichting geven bij de invoer soort vervoersmiddelen. Waarom kieze voor: Auto, Stationwagen of bus.

- Aangeven minimum - tussenliggende en maximum tarief met de tijdlijn bij het soort tarief;
- Aantrekkelijker maken om zowel heen- als terugreis in een keer te boeken.

Rens Vogelezang

Op zowel de heenreis als de terugreis was de taxi keurig op tijd.

Op de terugweg per abuis de rugzak in de auto laten staan. Na een belletje werd dit binnen korte tijd opgelost. Prima.

Ik zou het nu niet weten.

Heel tevreden met de geboden dienst

Goede en duidelijke communicatie, goede wagenpark, aardige chaffeur.

Netjes op tijd, en een goede prijs. Goede service

De prijs en goede service