Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ans

Prima service, alles netjes op tijd

Berichtje avond van te voren en een telefoontje van de chauffeur toen hij voor de deur stond

De procedure bij het ophalen bij Schiphol was een beetje warrig. Telefonisch werd gezegd dat we naar een van de vertrek-uitgangen moesten. Maar het was zeer lawaaiig, we waren nog in... De procedure bij het ophalen bij Schiphol was een beetje warrig. Telefonisch werd gezegd dat we naar een van de vertrek-uitgangen moesten. Maar het was zeer lawaaiig, we waren nog in vakantiestemming en op zoek naar de bagageband. Dus deze boodschap kwam niet erg goed goed.
Handiger zou zijn om dit nog even via een sms op app-je te communiceren

Dag van tevoren sms-je met melding dat taxi op afgesproken tijd zou komen. Altijd geruststellend. Taxi ruim op tijd en aardige chauffeur

Geweldig, zelfs op de heenweg naar Schiphol( vertraging door wegwerkzaamheden, waar jullie niks aan konden doen!) hebben jullie correct gehandeld door ons te berichten dat jullie iets later zouden... Geweldig, zelfs op de heenweg naar Schiphol( vertraging door wegwerkzaamheden, waar jullie niks aan konden doen!) hebben jullie correct gehandeld door ons te berichten dat jullie iets later zouden komen! Waren we ondanks dat alles toch op tijd op Schiphol! En op de terugweg hebben jullie op ons een uur moeten wachten( voor mij was assisstentie aangevraagd) doordat ik vast zat in de lift( niet mijn fout, maar van het grondpersoneel) !
Keurige chauffeurs!( volgende keer weer!!!!)

Ik denk dat ik alles hierboven heb gezegd!

C. van Rijswijk

Het waren uitstekende ritten met zeer vriendelijke en hulp vaardige chauffeurs. Het vervoer was erg luxueus met een uitstekende auto en prive.

De chauffeurs waren erg hulpvaardig en vriendelijk.

Tamara Stranders

Dankzij een uiterst vriendelijke en geduldige chauffeur van Faircab is onze vakantie niet in het water gevallen: nadat we ons -foutje bij het zetten van de wekker- juist nu hadden verslapen, heeft... Dankzij een uiterst vriendelijke en geduldige chauffeur van Faircab is onze vakantie niet in het water gevallen: nadat we ons -foutje bij het zetten van de wekker- juist nu hadden verslapen, heeft hij net zo lang aan de deur gebeld en getelefoneerd tot we wakker werden. Terug ruim een uur vertraging en ook nu weer een vriendelijke chauffeur die onze vertraging had gevolgd en alsnog kwam opdagen. Top!

Sterk in communicatie: vooraf een berichtje dat de taxi gepland staat, op Schiphol duidelijk waar de taxi staat. Afspraken goed nagekomen en ondanks onze fout en de gevolgen voor de planning toch... Sterk in communicatie: vooraf een berichtje dat de taxi gepland staat, op Schiphol duidelijk waar de taxi staat. Afspraken goed nagekomen en ondanks onze fout en de gevolgen voor de planning toch gewacht.
En een scherpe prijs.

Vooral zo doorgaan. Misschien niet te groot worden zodat de goede service kan blijven!

Peter Seton

Wij hebben op 9 juni 2018 om 2:20 een taxi geregeld via Faircab naar schiphol om 2:10 kregen we een telefoontje waar we op schiphol stonden , ik zei schiphol nee , wij moeten opgehaald worden in de... Wij hebben op 9 juni 2018 om 2:20 een taxi geregeld via Faircab naar schiphol om 2:10 kregen we een telefoontje waar we op schiphol stonden , ik zei schiphol nee , wij moeten opgehaald worden in de Zeist.
De chauffeur had verkeerd gekeken op zijn papier gaf hij aan .
Met spoed zal hij naar Zeist komen wij waren natuurlijk ontzettend ongerust zo missen we straks onze vlucht. 50 minuten later was de chauffeur gearriveerd en ging met volle snelheid naar schiphol, gelukkig was het in de nacht dus het was rustig op de weg gelukkig waren we op tijd in het vliegtuig.
Op 23 juni zullen we weer terugkomen van vakantie ,en zal om 13:00 een taxi van faircab klaarstaan op schiphol om 12:50 werd ik opgebeld met de medelingen dat het erg druk is en dat er een half uur later een taxi zal arriveren.
Om 13:45 was de taxi daar eindelijk mijn vrouw zat nog niet in de auto toen reed hij al weg met open deur erg gevaarlijk.
Onderweg reed de chauffeur verkeerd en reed 10 meter achteruit over een verdrijvingsvlak om vervolgen weer rechts in te voegen richting utrecht.
Daarna reed hij nog een half uur om en kwamen we pas 14:45 aan.
Wij vinden een financiële compensatie wel op zijn plaats naar alles wat er is gebeurd.

Maandag ben ik gebeld door faircab en was duidelijk zeer geschrokken en gaf aan het finacieel te vergoeden dat vind ik een nette coulance en hoop in de toekomst dat dit niet weer plaats vind

Groet,

Peter Seton

De afhandeling is zeer netjes

Op tijd en op het juiste adres zijn

Erika Sterrenburg

Reeds enkele keren geboekt, altijd zéér goede service en buiten gewoon vriendelijk personeel !!
Ondanks onze eigen fout in het door geven van de juiste vertrek gegevens, is dit erg sportief door Faircab opgenomen en mochten we zonder extra kosten omboeken, Super !!! Nogmaals hartelijk dank voor de goede service. Voor ons alleen nog maar Faircab !

Geweldige service

Maren

Netjes op tijd opgehaald zeer vriendelijke schaffeur zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen

Volgend jaar weer zeker te weten de prijs zeker oké

Alles was prima in orde