Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

R.van.der.Beek

Slechte service bij ophalen van zestienhoven geen sms geen telefoontje geen reactie na melden problemen en rit gewoon doorgegeven aan uber

deze keer niet

communiseren met klanten kan een heel stuk beter

Reactie Faircab:

Goedemiddag dhr van Beek,
Goedemiddag dhr van Beek,
Dank voor uw uitgebreide en gedetailleerde feedback. We hebben ons team gevraagd wat er is gebeurd bij de betreffende rit. U bent door ons naar de luchthaven Rotterdam the Hague Airport gebracht en wij hebben u weer opgehaald, voor een vriendelijk prijsje van 17,55. Het kan een enkele keer gebeuren dat uw toegewezen chauffeur door file of andere omstandigheden niet op tijd op de luchthaven kan zijn. In dat geval zetten we partners in zodat u toch niet lang hoeft te wachten. Dit kan een door ons betaalde taxi van Uber of een ander bedrijf zijn. Het belangrijkste is dat u veilig en snel met een officiële taxi thuis komt. Dit was in uw situatie dus ook het geval. Onze collega's van de klantenservice hebben u aan de telefoon gehad en u begeleid naar de vervangende taxi. U bent veilig en comfortabel thuis gebracht. Naarmate ons bedrijf groter wordt kunnen we vertragingen door vluchten, stakingen en problemen met bagage afhandeling beter opvangen. We vinden het jammer dat u ons niet wil aanbevelen en slechts een 2 score geeft terwijl u wel reeds 5 keer tevreden van onze diensten gebruik heeft gemaakt.
We vinden het jammer dat u niet meer met ons naar de luchthaven wil reizen. Mocht u in de toekomst van gedachte veranderen dan kunt u ons altijd even bellen.
Team Faircab

H.A.Roelfs

Afspraken nagekomen, op de terug reis hadden wij vijf en een half uur vertraging maar desondanks bij aankomst op Schiphol belletje gekregen dat de Taxi binnen een kwartier aanwezig zou zijn wat... Afspraken nagekomen, op de terug reis hadden wij vijf en een half uur vertraging maar desondanks bij aankomst op Schiphol belletje gekregen dat de Taxi binnen een kwartier aanwezig zou zijn wat klopte.
Klasse van de chauffeur en Fair Cab.
Tot de volgende reis.

M.vr.groet,
Henk Roelfs.

Hulp bij inladen, en op het adres wacht de chauffeur tot we naar binnen konden.

Zo doorgaan.

Ray

Ondanks zeer grote vertraging op schiphol bij aankomst stond onze chauffeur Mehmet te wachten, door de vele vertragingen was het organisatorisch natuurlijk heel lastig en wij begrijpen dat je dan... Ondanks zeer grote vertraging op schiphol bij aankomst stond onze chauffeur Mehmet te wachten, door de vele vertragingen was het organisatorisch natuurlijk heel lastig en wij begrijpen dat je dan moet roeien met de riemen die je hebt en dat chauffeurs andere ritten tussendoor gaan doen, mehmet was behulpzaam, vriendelijk en opgewekt!

ik kreeg keurig in de middag voorafgaande van de vlucht een smsje met de contactgegevens van de chauffeur.

ik heb zowel faircab als de chauffeur ikg toen wij hoorde van de zeer lange vertraging, ik heb hierop geen bericht terug op ontvangen maar ik snap dat door de drukte dat er bij in is geschoten, al... ik heb zowel faircab als de chauffeur ikg toen wij hoorde van de zeer lange vertraging, ik heb hierop geen bericht terug op ontvangen maar ik snap dat door de drukte dat er bij in is geschoten, al met al een zeer positieve ervaring en dit ook middels een email persoonlijk kenbaar gemaakt.

Prima vervoer-service! Ruim op tijd op de luchthaven Eindhoven. Ook werden we opgebeld door de chauffeur bij aankomst. Zo konden we elkaar snel vinden. Ook terugreis stipt op tijd. Kundige en... Prima vervoer-service! Ruim op tijd op de luchthaven Eindhoven. Ook werden we opgebeld door de chauffeur bij aankomst. Zo konden we elkaar snel vinden. Ook terugreis stipt op tijd. Kundige en behulpzame chauffeurs.

Betrouwbaar op tijd. Behulpzaam met koffers. Goede chauffeur.

Het zou prettig zijn om de dag voor vertrek een telefoonnummer vd chauffeur te hebben. Dat geeft een veiliger gevoel van bereikbaarheid bij aankomst. Hoewel het bij ons niet nodig was en alles... Het zou prettig zijn om de dag voor vertrek een telefoonnummer vd chauffeur te hebben. Dat geeft een veiliger gevoel van bereikbaarheid bij aankomst. Hoewel het bij ons niet nodig was en alles vanzelf goed gepland verliep. Maar voor het geval dat....

Top bedrijf. Stipt op tijd & de voordeligste luchthaventaxi die ik heb kunnen vinden. Zeer vriendelijke chauffeurs. Wij hebben alweer geboekt voor de volgende reis!

Makkelijke website, vriendelijke chauffeurs, scherpe prijs

Probleem wat we hadden met faircab is prima opgelost.

Beter bereikbaar zijn bij problemen of vertraging taxi

Zeer positief. Chauffeur was zeer optijd, had op eigen initiatief een kinderzitje geregeld en hielp met de koffers.

Zie beschrijving

T. Koster

Top

goedkoop en komen afspraken na!

Positief

Was op tijd, vriendelijke chauffeurs, prima auto's,mcorrecte prijs.

De Groot

Zelfs voor de afgesproken tijd al voor de deur. Chauffeur heel vriendelijk. Taxi rookvrij.
De afspraak via internet gemaakt en kreeg een dag vantevoren een herinnering per mail.

Zeer concurrerende prijs. Prima chauffeur en een goede auto.

Geen.