Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De heen reis was prima geregeld. De terugreis was minder ik had midden in de nacht twee uur vertraging. Er kwam geen sms’je of telefoontje van een chauffeur en hij was ook onbereikbaar reageert... De heen reis was prima geregeld. De terugreis was minder ik had midden in de nacht twee uur vertraging. Er kwam geen sms’je of telefoontje van een chauffeur en hij was ook onbereikbaar reageert niet op berichtjes. Het nummer in Rotterdam gebeld en die zou een andere taxi regelen. Hij zou er zo zijn. Na 20 minuten was er nog niks en wat is het nummer in Rotterdam ook niet meer bereikbaar. Gelukkig kom ik naar 30 minuten toch nog een taxi. Jammer zo midden in de nacht want dan wil je toch graag naar huis.

Pris

Communicatie

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
We vinden het vervelend dat uw vliegtuig twee uur vertraging had. U kunt zich voorstellen dat wij een chauffeur niet twee uur op de luchthaven kunnen laten wachten. Wij hebben daarom een andere chauffeur toegewezen, maar midden in de nacht kan het soms inderdaad 30 minuten duren voordat we een andere taxi vrijgemaakt hebben. We hadden eerlijk gezegd eerder een compliment voor onze flexibiliteit verwacht in plaats van een klacht, wij kunnen er immers niets aan doen dat uw vliegtuig twee uur vertraagd is. We hopen u in de toekomst nog eens in onze taxi's te zien. Met vriendelijke groet, Team Faircab

Bert Van Rossem

Keurig op tijd.
Vriendelijke chauffeur,
Ook op Schiphol keurig op tijd op de afsproken plaats.
Wederom vriendelijke chauffeur.

Prijs!!!! Nergens goedkoper.
Niet met meerdere in de taxi.

Clif

Positief over het geheel genomen. Voor herhaling vatbaar.

Pro-actief contact van bestuurder bij aankomst. Vriendelijke ontvangst en klantvriendelijkheid.

Bij het online berekenen van de taxirit ook een optiemogelijkheid hebben om de bagage aan te geven en zo wellicht tot een juiste (door een systeem gegenereerde) vervoersmodel te komen icm het aantal... Bij het online berekenen van de taxirit ook een optiemogelijkheid hebben om de bagage aan te geven en zo wellicht tot een juiste (door een systeem gegenereerde) vervoersmodel te komen icm het aantal opgegeven passagiers. In mijn geval werd in tweede instantie (bij nabellen) gezegd dat de bagage (2 grote koffers en 3 kleine + een kinderbuggy) misschien niet in een normale auto die geselecteerd was zou passen en ook niet in een stationwagen. Er zou dus een busje nodig zijn waardoor de kosten hoger zouden uitvallen. Na de 2e keer nagebeld te hebben bleek het uiteindelijk wel mee te vallen allemaal wat ook bevestigd werd bij aankomst. Alles paste in de auto (wel een stationwagen) en van extra kosten was geen sprake. Al met al goed afgelopen dus.

Twee keer gebruikt totnutoe, en beviel super! De chauffeurs waren stipt op tijd, erg vriendelijk, en reden goed.

Vriendelijk, stipt, betaalbaar, eerlijk

Volgens afspraak optijd opgehaald.
Ook op terug weg perfect geregeld .

Prijs is super aantrekkelijk

Heb vanuit thailand geprobeerd kontakt te krijgen via app en mail maar dat lukte niet .
Dit was voor een nieuwe boeking vlak na mijn terug reis .dus deze helaas nier geboekt

p. vd Andel

Goede , snelle en prettige dienstverlening.

prettige werkwijze en chauffeurs

Was een prettige rit

Snelle reis naar huis...zonder poespas...top!

Betere bereikbaarheid. Geen reactie gehad op mail of sms. Dit als jammer ervaren!

Heel goed !

Goed prijs / effectief

De meeting point aan de luchthaven

Gebracht naar Schiphol

Goede communicatie, fijn dat je gesmst wordt een dag voor de afspraak
Goede prijs