Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

L.Roos

Ik heb een prima ervaring gehad met dit taxibedrijf. Bij thuiskomst bracht de chauffeur zelfs onze koffers naar onze voordeur van onze woning. In September gaan wij weer met vakantie en zullen... Ik heb een prima ervaring gehad met dit taxibedrijf. Bij thuiskomst bracht de chauffeur zelfs onze koffers naar onze voordeur van onze woning. In September gaan wij weer met vakantie en zullen zeker bij dit taxibedrijf ons vervoer naar de luchthaven boeken.
Fam. Roos

Irma

Aardige chauffeurs, goed op tijd en nemen ook tevoren contact op. Ze stelden zich voor wat een chauffeur vaak niet doet. Mooie prijs en makkelijk geboekt.

Chauffeurs zijn super, goede communicatie, makkelijk geboekt, mooie prijs, op tijd, helemaal top!

Hans van Heumen

Gebruikersvriendelijke website, waarop reserveren heel vlot gaat. Taxi keurig op tijd. Vriendelijke chauffeur. Prima rijstijl.
Afhalen op Schiphol ook goed geregeld. Kortom, zéér tevreden

Goed op tijd. Goede chauffeur met prima rijstijl

Charles de Mutsert

Voldeed volledig aan onze verwachting

Ruim op tijd en goede service

hein mars

Heldere voorwaarden, prima geprijsd en perfect uitgevoerd. Precies zoals beloofd. Had vervoer naar en van Rotterdam airport nodig, en de internetsite van Faircab sprak me het meest aan.

Ik zal iedereen adviseren om voor Faircab te kiezen de komende tijd.

J. Joosten

Onze eerste ervaring met Faircab was perfect

Het mee denken met de klant

Zeer goed, fijne chauffeur, prima op tijd ‘s nachts kon niet beter oh ja grote auto waar geen extr kosten aan verbonden waren.

Makkelijk een afspraak te maken en ook de bevestiging is ok plus het feit dat er van tevoren wordt gebeld als de chauffeur in de buurt is van het afhaal adres.

Nee heb ik niet.

Heel prettig met aardig personeel

Goede bereikbaarheid

Goed op tijd en ten alle tijden afspraak nakomen, ook al komt er een interessante rit tussendoor of krap na een afspraak.

Nicole

Net thuisgebracht door maftouh van faircab.
Heel net en zeer goed gereden van schiphol naar sittard voor een zeer goede prijs. Hartstikke bedankt en tot een volgende keer.

goede prijs, net en prima geregeld

Koppert Machines

Uitstekende service