Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prima. Op juiste tijd aanwezig (midden in de nacht dus dan is te vroeg niet prettig). Meer dan genoeg ruimte in de auto, hulp bij koffers in/uit de auto tillen.

B.

Snelle reservering via internet. Bericht dat taxi onderweg was. Taxi was in de vroege morgenuren ruim op tijd. Wij werden geholpen met het inladen van de koffers. Op Schiphol weer opnieuw geholpen... Snelle reservering via internet. Bericht dat taxi onderweg was. Taxi was in de vroege morgenuren ruim op tijd. Wij werden geholpen met het inladen van de koffers. Op Schiphol weer opnieuw geholpen met het uitladen van de koffers.

Reservering en terugkoppeling via internet. Melding dat taxi onderweg was. Stipt op tijd aanwezig. Hulp het in- en uitladen van de koffers.

Eenvoudig online te reserveren, duidelijke en snelle bevestiging van onze gewenste rit. Erg aardige chauffeur, ruim voor de afgesproken tijd aanwezig om ons naar het vliegveld te brengen.

Ruim op tijd aanwezig. Uiterst vriendelijke chauffeur.

Niks op aan te merken!

Miriam

Ik had via internet geboekt. We moesten een vriendin ophalen op een ander adres. Dit was geen probleem.

Aardige chauffeur. Keurig op tijd. En een mooie prijs.

Nee. Ga zo door.

Mevr.P.Heijdtet

Het was super twee simpatieke chauffeurs volgende keer als ik een taxi nodig hebt bel ik jullie..vriendelijke groeten mevr.p.Heijster..

Marco

Wij hadden twee taxi's besteld voor Venray-Schiphol, op verschillende adressen. Beide waren al voor de afgesproken tijd, 02:30 uur!, aanwezig, maar belde stipt op tijd aan. Keurige taxi's, met zeer... Wij hadden twee taxi's besteld voor Venray-Schiphol, op verschillende adressen. Beide waren al voor de afgesproken tijd, 02:30 uur!, aanwezig, maar belde stipt op tijd aan. Keurige taxi's, met zeer vriendelijke chauffeurs, die ons op tijd brachten naar Schiphol. Ook op de terugweg kregen we een bevestiging via sms, en stonden beide chauffeurs weer klaar. Toevallig?! dezelfde als de heenreis. Top service!

Nette taxi's, vriendelijke en goede chauffeurs. Afspraken perfect nagekomen!

Netjes optijd en prima services en goede prijs.

service

H.Fidder

Fair cab was perfect op tijd,en ook een prima prijs

Zowel telefonisch als per mail perfect geholpen met een retourrit Den Haag - Schiphol. De tussenstops waren geen probleem en waren al van tevoren doorgegeven en ingevoerd. Prettig dat er een... Zowel telefonisch als per mail perfect geholpen met een retourrit Den Haag - Schiphol. De tussenstops waren geen probleem en waren al van tevoren doorgegeven en ingevoerd. Prettig dat er een telefoonnummer van de chauffeur wordt gegeven.

Zeer punctueel. Snelle service.

Rob

Alles verlopen zoals gewenst, uitstekend dus.

Stipt op tijd, wat extra plezierig is als een vlucht gehaald moet worden.