Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Topservice en goede prijs!

Siebelink

Wij hadden een boeking gedaan voor vervoer van Oss naar Eindhoven Airport, om 5.00 uur in de ochtend. Helaas was er iets met de taxi, waardoor de rit niet kon doorgaan.
Hiervoor zijn we...
Hiervoor zijn we ruimschoots gecompenseerd! Wij zullen in het vervolg zeker weer bij faircab boeken.

Communicatie
Afhandeling
Vriendelijkheid

Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Zowel telefonisch en per mail bij de boeking, die niet helemaal geautomatiseerd kon verlopen omdat wij wat aan de late kant waren met boeken,... Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Zowel telefonisch en per mail bij de boeking, die niet helemaal geautomatiseerd kon verlopen omdat wij wat aan de late kant waren met boeken, als ook de service bij het halen en brengen, de sms’jes, de chauffeurs etc. Complimenten.

Vriendelijk

Op tijd!
Netjes beleefd personeel

Wilma

Professioneel bedrijf!

Ruim op tijd aanwezig en zeer vriendelijke vakbekwame chauffeur!!

Geen verbeterpunten, wij zijn zeer TEVREDEN!

Monique

Dit is al de 4e keer met faircab ze zijn altijd stipt op tijd netjes een berichtje de dag ervoor altijd bereikbaar en tegen een heel voordelig tarief, ga zo door!

Lage prijs, comfortabele auto’s

Op het bestelformulier op mobiel kan je geen retour boeken, dit kan alleen op de pc

Beekman

De boeking van de terugreis werd niet als retour boeking herkend. Daarom geen korting. Deze korting zou de chauffeur dan verrekenen, echter deze wist van niets. Uiteindelijk dus geen korting... De boeking van de terugreis werd niet als retour boeking herkend. Daarom geen korting. Deze korting zou de chauffeur dan verrekenen, echter deze wist van niets. Uiteindelijk dus geen korting ontvangen helaas.

De prijs is voordelig, de chauffeur is geduldig

De chauffeur was niet zo bekend in de omgeving waar ik woon, moest zelf hier en daar de richting aangeven

Reactie Faircab:

Geachte heer Beekman,
Geachte heer Beekman,
We betreuren de slechte nasmaak die u heeft overgehouden aan onze service. Wij hebben na uw heenreis naar Schiphol complimenten van u ontvangen over onze service. Uw reis vanuit Faro op 11 december werd vanwege de hevige sneeuwval geannuleerd, wij hebben pro-actief een bericht naar u toegestuurd om te vragen naar uw nieuwe vluchtgegevens. Vervolgens hebben wij, ondanks de weersomstandigheden en uitdagingen qua planning, u op 12 december naar huis kunnen brengen, zonder wachttijd op het vliegveld. Wij hebben u geen wijzigingskosten of annuleringskosten berekend en we hebben ook geen opslag gerekend vanwege de uitzonderlijke weersomstandigheden. Een normale Schiphol taxi zou u in die omstandigheden ruim 120 euro hebben gekost, wij hebben u voor hetzelfde tarief van 54 euro thuisgebracht.
U heeft twee losse boekingen gemaakt op onze website. Het is logisch dat de korting dan niet toegepast wordt, het systeem kan alleen de korting toepassen als u de retourreis in 1 boeking maakt, net als alle andere boekingssystemen van taxibedrijven en luchtvaartmaatschappijen. Wij hebben u uit coulance aangeboden om het bedrag van 13,50 in de taxi terug te krijgen. De oorspronkelijk toegewezen chauffeur voor uw oorspronkelijke terugreis op 11 december had dit bedrag ook bij zich. Aangezien wij voornamelijk online betalingen ontvangen hebben onze chauffeurs niet veel cash bij zich. Dit was ook het geval op 12 december, toen we last-minute voor u een andere chauffeur hadden ingepland. Wij hebben later het bedrag van 13,50 op uw rekening teruggestort. Wij hebben een 100% tevredenheidsgarantie. Wij bieden u daarom aan om zelfs het hele bedrag terug te krijgen. Als u dit wenst hoeft u ons slechts even een berichtje te sturen.
Faircab.nl

Johan

Wij zijn erg enthousiast over de verleende service. Een uitblinker in de taxi markt.
Op weg naar Schiphol had ik mijn telefoon in de taxi laten liggen. Na mijn vakantie werd deze kosteloos bij mij thuis terugbezorgd. Grote klasse.

- Op tijd opgehaald
- Erg lage prijs
- Zeer nette en behulpzame chauffeurs
- Op tijd opgehaald
- Erg lage prijs
- Zeer nette en behulpzame chauffeurs
- Chauffeurs reden rustig en hielden zich aan alle verkeersregels (ik heb het wel eens heel anders meegemaakt)

Prima ervaring. Bevestiging van de boeking per mail en de avond voor de rit nog een sms om aan te geven dat de taxi er de volgende op de afgesproken tijd zou zijn. Taxi kwam op de minuut... Prima ervaring. Bevestiging van de boeking per mail en de avond voor de rit nog een sms om aan te geven dat de taxi er de volgende op de afgesproken tijd zou zijn. Taxi kwam op de minuut nauwkeurig voor de deur aanrijden .

Punctueel en goede terugkoppeling naar de klant na boeking

prijs

betere communicatie