Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

wibe

Goede voorlichting over werkwijze. Bevestiging en waarschuwingen kwamen op tijd. Taxi op tijd, prima gereden.

punctualiteit

nee

Geurts

Heel goed. Nette begeleiding, mooie auto, prettige chauffeur die hielp met de koffers.

Precies op tijd opgehaald thuis en bij terugkomst werd het vluchtnummer geraadpleegd en stond de taxi klaar.

Nee, was super

Met veel plezier al 3 keer gebruik gemaakt van Faircab.
Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Luxe Taxi's

Prima bedrijf, vriendelijk, efficient, hulpvaardig en op tijd !
Een dikke 10 ??

De vriendelijke chauffeur heeft alle bagage in de auto gezet en bij thuiskomst de bagage tot de voordeur gebracht.
Byzonder attent.

Rob van der beek

Uitstekende service
Correct personeel
Aanrader

Netjes op tijd
Altijd beleefd

Positieve ervaring nu wij voor het eerst met Faircab naar schiphol zijn gereisd. Op de heenweg was het erg druk op de A4 maar de chauffeur reed zeer beheerd en veilig zeker ook in de file. Fijn om... Positieve ervaring nu wij voor het eerst met Faircab naar schiphol zijn gereisd. Op de heenweg was het erg druk op de A4 maar de chauffeur reed zeer beheerd en veilig zeker ook in de file. Fijn om zo vlak bij de incheckbalie te worden afgezet.
De terugreis ging op zich ook prima, maar wat mij betreft reed deze jonge chauffeur pittiger en mij viel op dat hij bij het wisselen van rijbaar lang niet altijd richting aangaf. Dat gaf mij een vervelend gevoel. De rit verliep verder goed en overall zijn wij zeker tevreden met Faircab.

erg fijn dat de taxi zo prima op tijd stond te wachten. Ook de hulp met de koffers was zeer plezierig. Zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding.

Ik houd van een chauffeur met veel ervaring en iemand van > 40 jr. Dat voelt voor mij persoonlijk meer ontspannen. Tegelijkertijd begrijp ik dat dit waarschijnlijk een zeer persoonlijke behoefte is.... Ik houd van een chauffeur met veel ervaring en iemand van > 40 jr. Dat voelt voor mij persoonlijk meer ontspannen. Tegelijkertijd begrijp ik dat dit waarschijnlijk een zeer persoonlijke behoefte is. Iets wat heel erg lastig te realiseren is.

P van der Schee

Zeer vriendelijke chauffeur. Prima op tijd.Zeker een aanrader.

Prijs en afspraak goed nakomen. Snel en makkelijk te bespreken en vaste prijs.

Gewoon zo doorgaan

A.D. Boesveld

Via het internet in contact gekomen met Faircab.De dag voor vertrek kregen we een mailtje ter herinnering aan onze boeking. We werden keurig op tijd opgehaald voor onze vroege vlucht met een mooie... Via het internet in contact gekomen met Faircab.De dag voor vertrek kregen we een mailtje ter herinnering aan onze boeking. We werden keurig op tijd opgehaald voor onze vroege vlucht met een mooie taxi ! Ook op de terugreis ging alles prima, we kregen netjes een sms toen we geland waren en na we onze bagage van de band gehaald hadden konden we het opgegeven mobiele nummer bellen van de chauffeur om af te spreken waar hij ons zou ophalen.

Het mailtje voorafgaande aan de dag van vertrek geeft een veilig gevoel.
De prijs voor een retourtje Schiphol is erg scherp !
Het sms-je als je geland bent met het mobiele nummer van de...
Het mailtje voorafgaande aan de dag van vertrek geeft een veilig gevoel.
De prijs voor een retourtje Schiphol is erg scherp !
Het sms-je als je geland bent met het mobiele nummer van de chauffeur.

Het mobiele nummer van de chauffeur die je komt ophalen voor de heenreis in het mailtje vermelden op de dag voorafgaande aan de dag van vertrek.

Zeer positief

Sms ter bevestiging
Keurig op tijd

Mijn ervaringen met Faircab waren zeer goed.

Ik vond het erg prettig dat de chauffeurs punctueel waren, telefonisch bereikbaar, en dat zij zich voorstelde voordat we de taxi instapten.

Geen. Alles verliep prima.