Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jan Gelderblom

Onze ervaring met Faircap is uitstekend zowel heen als terug van Schiphol, ervaren en heel vriendelijke chauffeurs op de terugweg had mijn vrouw de kriebelhoest, wat doet de chauffeur, die stopt bij... Onze ervaring met Faircap is uitstekend zowel heen als terug van Schiphol, ervaren en heel vriendelijke chauffeurs op de terugweg had mijn vrouw de kriebelhoest, wat doet de chauffeur, die stopt bij een tankstation en haalt een flesje met fris water, dat noem ik service. Thuis gekomen was de chauffeur bijna beledigd dat hij onze koffers niet naar boven mocht brengen, had ik het al gezegd? dat noem je service.

Alle afspraken keurig nagekomen op tijd op de plaats van bestemming en de dag voor vertrek nog een email ter bevestiging.

Géén ga zo door.

Onze ervaring is heel goed. Op de heenreis 10 minuten voor tijd al in de straat en dat voelde goed. Terug hadden we 2,5 uur vertraging en waren dus benieuwd, maar we stonden nog niet bij de... Onze ervaring is heel goed. Op de heenreis 10 minuten voor tijd al in de straat en dat voelde goed. Terug hadden we 2,5 uur vertraging en waren dus benieuwd, maar we stonden nog niet bij de bagageband of mijn mobiel ging en had ik de chauffeur aan de lijn om af te spreken waar we elkaar gingen treffen... Super, volgende keer zeker weer!!!

Afspraken nakomen. Sympathieke chauffeurs. Goede service

zou het niet weten.

Cees

Nette en correcte behandeling van zowel interne personeel, als wel de chauffeurs, alles netjes op tijd en goede informatie,
prima firma.

Nel de Man

Super bedrijf netjes op tijd en zeer voordelig

Alles netjes geregeld

Peter

Zeer goede ervaring. Een paar maanden tevoren geboekt dus dan is het wel fijn een dag tevoren een berichtje te ontvangen en dat gebeurde ook. Chauffeur keurig op tijd met nogmaals kort tevoren een... Zeer goede ervaring. Een paar maanden tevoren geboekt dus dan is het wel fijn een dag tevoren een berichtje te ontvangen en dat gebeurde ook. Chauffeur keurig op tijd met nogmaals kort tevoren een sms. Mijn jas in de taxi laten liggen, 10 minuten later de chauffeur gebeld die ervoor zorgde dat mijn jas 2 maanden later bij het ophalen zou worden meegebracht (dat was mijn eigen voorstel want ik had in Thailand geen jas nodig). En ja hoor, 2 maanden later weer keurig een sms tevoren en de chauffeur het mijn jas bij zich. Klasse!

Zie mijn ervaringen hierboven vermeld.

Misschien zou het goed zijn als er op Schiphol een vertegenwoordiger bij het meetingpoint is als men b.v. na aankomst problemen heeft met de mobiele telefoon wat bij mij erdrer eens is voorgevallen.... Misschien zou het goed zijn als er op Schiphol een vertegenwoordiger bij het meetingpoint is als men b.v. na aankomst problemen heeft met de mobiele telefoon wat bij mij erdrer eens is voorgevallen. Nu stuurde de chauffeur tevoren een sms om hem te bellen als ik mijn koffers had, toen ik hem belde vroeg hij mij naar de vertrekhal te gaan wat een etage hoger is, naar buiten te gaan en hem nogmaals te bellen bij welke deur ik stond. Ik begrijp dat wel want dan kan hij met de auto voorrijden. Als hij naar het meetingpoint zou gaan zou hij zijn auto moeten parkeren wat verder weg is. Toch kan dit voor sommige mensen te omslachtig zijn, voor mij was het prima zo.

Corien Rigter

Zeer goed, van ons krijgen zij een tien

Alles keurig vantevoren op de mail, op tijd opgehaald zowel heen als terug, aardige chauffeurs, en duidelijke berichten wat te doen bij aankomst

Niets

Ineke

Netjes, accuraat, vriendelijk.

Er wordt veel met je gecommuniceerd.
Mooie auto. Vriendelijke mensen.

Het was allemaal goed

Een hele plezierige start van de reis naar het verre. Prima chauffeur. Heel attent, behulpzaam en voorkomend. Beslist een aanrader.

Avond van te voren een bericht sturen dat ze er zo en zo laat zullen zijn en waren ruim op tijd aanwezig om ons af te halen

nog niet

Zowel op de heen als de terugreis was Faircab volgens afspraak netjes op tijd. Aardige chauffeurs.

Afspraak komen ze na.

Nee

Prima ervaring, onlangs taxi gehuurd echter per abuis verkeerde datum ingevuld. Is prima opgelost

keurig op tijd en prima flexibiliteit