Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A.Deckers

Onze ervaring is zeer goed

Zeer vriendelijk en behulpzaam
En je wordt gebeld of gemaild dat is zeer prettig

A. Damen

Super Tevreden..Perfect in de ochtend ruimschoots op tijd voor de heenreis. Bij het terugreis wederom perfect op tijd en een chauffeur met een goed humeur ondanks dat het vliegtuig een half uur... Super Tevreden..Perfect in de ochtend ruimschoots op tijd voor de heenreis. Bij het terugreis wederom perfect op tijd en een chauffeur met een goed humeur ondanks dat het vliegtuig een half uur vertraging had en het reeds 00.30 in de nacht was.

100% nakoming van wat belooft was. Een dikke -verdiende- fooi gegeven

Geen idee---- wij konden ons geen beter vervoer wensen zeker gezien de kwaliteit / prijs verhouding.

Corrie Bogaard

Perfekt geregeld, ga zo door

netjes van tevoren een sms en op de dag zelf een telefoontje, keurig

niks, ga zo door

Prima, netjes op tijd. Fijne rit

Sms herinnering vooraf

Zeer positief

Een avond van te voren een bevesting van de taxichauffeur met telefoonnummer. Mocht er wat zijn dan kan je contact opnemen.

Nog niet, te weinig ervaring mee.

R. den Hertog

Goede ervaring. Bij de heenreis was de chauffeur stipt op tijd.
Goede ervaring. Bij de heenreis was de chauffeur stipt op tijd.
De vertraging op de terugreis - Franse verkeersleiding staakte - werd goed opgevangen doordat Faircab een ons met een Uber-taxi vervoerde

Stipt op tijd en goede telefonische bereikbaarheid

Muziek in de auto kan soms irritant zijn

Tweemaal gebruik gemaakt van Faircab, brengen naar Eindhoven airport en halen v.a. Schiphol. Beide keren tot volle tevredenheid. Goede, nette en ook aardige chauffeurs.

Netheid, aardige/beleefde bestuurders die ook in waren voor een praatje

Bij het ophalen v.a. schiphol hadden we moeite om contact te leggen cq krijgen met de bestuurder

Tevreden klant

Prima, goede prijs, uitstekende chauffeur en goede communicatie voorafgaande aan de rit

Prijs, telefonisch contact de dag voor de rit

Professionele en uitstekende uitstraling en service.

Zeer servicegericht.

Niet van toepassing.

Prima service, uiterst nette en correcte chauffeur, ervaren rijstijl, geweldige prijs-kwaliteit verhouding. E-mail werd direct beantwoord en zes uur vóór aanvang van de nachtrit werd er nog een... Prima service, uiterst nette en correcte chauffeur, ervaren rijstijl, geweldige prijs-kwaliteit verhouding. E-mail werd direct beantwoord en zes uur vóór aanvang van de nachtrit werd er nog een herinnering per sms gestuurd.

Nette en hoffelijke chauffeur; stiptheid; extra bevestiging per sms een aantal uren voor aanvang van de rit; goede bereikbaarheid per e-mail; ervaren rijstijl zonder overtreding max snelheidslimiet... Nette en hoffelijke chauffeur; stiptheid; extra bevestiging per sms een aantal uren voor aanvang van de rit; goede bereikbaarheid per e-mail; ervaren rijstijl zonder overtreding max snelheidslimiet of dubieuze inhaalmanoevres die ik geregeld bij andere taxi-ritten heb ervaren.

Op website nog voor de duidelijkheid vermelden dat dag/nachtprijzen identiek zijn.