Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Vriendelijkheid

Onze vlucht had vertraging en daar had de chauffeur al rekening mee gehouden, een beetje teveel rekening mee gehouden, wat betekende dat wij midden in de nacht op Dusseldorf, na een vertraging nog... Onze vlucht had vertraging en daar had de chauffeur al rekening mee gehouden, een beetje teveel rekening mee gehouden, wat betekende dat wij midden in de nacht op Dusseldorf, na een vertraging nog een half uur buiten hebben staan wachten voordat hij er was.

Ad Ansems

Prima vriendelijke service.

Prijs kwaliteit super

Er zat even een bug in de betaling, is echter door goed communicatie goed opgelost

Uitstekende service.

Uitstekende service.

Nvt

Accuraat, respectvol.was 10 minuten eerder aanwezig! Heel goed. Ook het flesje water in de auto is top.

Service, accuratesse.

Iets meer op de achtergrond tijdens de rit.

Voor t eerst met FAIRCAB naar Schiphol. Chauffeur was op tijd om ons op te halen.

Prijs/kwaliteit, schone auto

De communicatie . Zouden zowel bij heen en terug reis nog een mail ontvangen dag van te voren. Kreeg t op heen reis nadat ik zelf naar hun gemaild had. Op terug reis van onze vakantie plek hun weer... De communicatie . Zouden zowel bij heen en terug reis nog een mail ontvangen dag van te voren. Kreeg t op heen reis nadat ik zelf naar hun gemaild had. Op terug reis van onze vakantie plek hun weer gemaild waar de chauffeur ons komt ophalen. Na een miscommunicatie en lang wachten heb ik gebeld en stond de chauffeur gewoon achter ons! Beetje jammer van het lange wachten. Misschien een FAIRCAB logo op kostuum/colbert zodat de chauffeur herkenbaar is voor de klant!

M.A. van Laar

Wij hebben Faircab, in het hoogseizoen, gebruikt om naar en van Schiphol te verplaatsen. Alles was erg snel en makkelijk besproken en vervolgens vastgelegd. Dit alles tegen een zeer aantrekkelijke... Wij hebben Faircab, in het hoogseizoen, gebruikt om naar en van Schiphol te verplaatsen. Alles was erg snel en makkelijk besproken en vervolgens vastgelegd. Dit alles tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid & punctualiteit.

Beloof niet om een zesjarige met een luxe bus op te komen halen, als je vervolgens verschijnt met een stationwagen. (Om teleurstelling te voorkomen)
Verder was alles perfect geregeld !

Gina Barends

Afgelopen week zijn we met Faircab naar en van Schiphol gereden. Wat een geweldige service en dat op onmogelijke tijdstippen. 3.30 in de ochtend en 01.30 in de ochtend

Keurige vriendelijke chauffeur. Hij had toen we instapten een vreselijke radio zender aanstaan, zonder er om gevraagd te hebben zette hij de radio om naar sublime fm
Top!

Nee hoor super tevreden volgende keer weer, en zal jullie zeker aanbevelen

Nette chauffeurs. Waren er op de afgesproken tijd. Goedkoop. Beantwoorden snel bij vragen via sms of Whatsapp.

Rudy

In eerste aanleg waren we best even afwachtend. Kende Faircab niet en weinig referenties maar na een belletje en het feit dat je met Ideal kon betalen gaf vertrouwen.

Ruimschoots op tijd, de chauffeurs zijn servicegericht en voertuigen verzorgd. Op terugweg prima SMS ontvangen met alle belgegevens. Top

Als je belt dan krijg je iemand aan de telefoon die niet met Faircab opneemt dat zou ik wel doen.

Prima geregeld, duidelijk, persoonlijk en op tijd.
Fijn om direct contact te hebben met de chauffeur.

Directe contact met de chauffeur en betaalbaar.

Te weinig ervaring om dit te beoordelen