Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Boya

We zijn zeer positief over Faircab! Vriendelijke, gezellige chauffeurs, stipt op tijd, prima auto' s, in 1 woord: prima!

Van het instappen tot het uitstappen helemaal prima.

Zou het niet weten.

Robert

Fantastisch bedrijf met goede service en representatieve chauffeurs /voertuigen.
Wij hadden een last minute boeking vanaf Brussel en konden niet met eigen vervoer.
Ondanks dat wij pas 36...
Ondanks dat wij pas 36 uur tevoren boekten, kon Faircab ons toch om 4.00 's-ochtends in Breda ophalen en om 05.00 uur op Zaventem afleveren. Op de terugreis stond de chauffeur ons al op te wachten. Prima geregeld en voor een prijs die 30 tot 40% lager was als van de goedkoopste concurrent

Op tijd, correcte service, goede prijs

Geen opmerking

Juan

Uitstekende service en aandacht! Op tijd en goede communicatie.

Professioneel bedr, weten precies wat de klant verwacht van een taxibedrijf.

Geen, ook niet na lang nadenken.

Positief.

Scherpe prijs, correcte en snelle communicatie. Klantvriendelijk.

Verdere aanscherping van het tarief.
Een soort van spaar/korting programma.

Op 15 sept vroeg in de ochtend keurig naar Schiphol gebracht. Was hele goede ervaring (terugreis echter niet, zie volgende evaluatie)

Keurig op tijd. Goede chauffeur. Netjes, aardig. Top

Prima ervaring. Alles precies op de afgesproken tijd.

Komt afspraken precies na.
Zeer goede kwaliteit/ prijs verhouding.
Vriendelijke mensen. Bieden nog service.

alles perfect.

Marianne Niessen

Een bijzonder prettige ervaring met een zeer professionele chauffeur die zeer dienstverlenend was

Ja, het absolute meedenken met de klant, een medewerker belde ons een dag voorafgaand aan de vlucht (en de taxi) dat wij misschien toch eerder op de luchthaven moesten zijn. Dat vind ik een heel... Ja, het absolute meedenken met de klant, een medewerker belde ons een dag voorafgaand aan de vlucht (en de taxi) dat wij misschien toch eerder op de luchthaven moesten zijn. Dat vind ik een heel sterk punt. Dan als punt 2, de rust waarmee de chauffeur aanbelde en het geen probleem vond om nog een aantal minuten te wachten.

Nou alleen maar ga vooral zo door!

In alle opzichten prima

Op tijd; goede chauffeur en goede auto

Marja

Super goed! hele aardige chauffeur!netjes op tijd! Helemaal top ??

Helemaal top bedankt Mohammed

Geen verbeterpunten