Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Punctueel op tijd opgehaald voor trip naar Schiphol. Aardige bestuurder.
Volgens planning afgeleverd. Hielp met koffers inladen en uitladen. Top!

Rijden met stationwagens, geen probleem met grote bagage stukken

Ipenburg

Uitstekend ,aardige chauffeurs,zeer redelijke prijs

goede service
doen wat ze aangeven en zijn op tijd

een van de chauffeurs was tijdens de rit vrijwel constant op zijn smartphone bezig wat een enigszins onveilig gevoel opleverde

Alles in tip top in orde!!

Makkelijk online boeken en aanpassen

Shirley

Zeer vriendelijke chauffeurs. Op tijd en een zeer goede prijs. Ik kan het iedereen aanbevelen om gebruik te maken van Faircab voor vervoer naar de luchthaven. Niet twijfelen dus. Echt top!! Dit was... Zeer vriendelijke chauffeurs. Op tijd en een zeer goede prijs. Ik kan het iedereen aanbevelen om gebruik te maken van Faircab voor vervoer naar de luchthaven. Niet twijfelen dus. Echt top!! Dit was de eerste keer dat ik met Faircab ging en zeker niet de laatste keer.

Zeer goede prijs, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.

Geen verbeterpunten....

Uitstekend

Op tijd

Goed, nette taxichauffeur

Concurrende prijs

Taxi had van binnen wat netter gekund. Lag nu nog wat rotzooi in de taxi (zand, lege flesjes)

Yvonne van Look

Mijn ervaring met Faircab is super. Ik had een retourrit geboekt van mijn huis naar Schiphol en weer terug. Ik kreeg een app wie mijn chauffeur was en werd gebeld door hem toen hij er was. Ook mijn... Mijn ervaring met Faircab is super. Ik had een retourrit geboekt van mijn huis naar Schiphol en weer terug. Ik kreeg een app wie mijn chauffeur was en werd gebeld door hem toen hij er was. Ook mijn terugreis vanaf Schiphol ging super. Eerst een app hoe laat ik opgehaald werd en door wie. Vervolgens gebeld op Schiphol of ik mijn bagage al had en toen gebeld door de chauffeur waar hij stond. En dit voor een prijs die 10 euro onder de prijs lag die ik normaal betaal en dan heb ik al echt voor een goede aanbieding gekeken. Dus niets dan lof! Ik ga zeker meer gebruik maken van Faircab

Zeer servicegericht en super scherpe prijs

Taxirit van den Haag naar Rotterdam The Hague Airport 20.09.2017

Stiptheid, schone auto

niet te harde muziek onderweg

W.van der Horst

Vriendelijk en een persoonlijke benadering met een goede service.

Zie eerste vraag.

Website vereenvoudigen betreft wijzigen.

Heel goed

Laten via telefoon weten dat ze er zijn en waar ze staan.