Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Yvonne

Keurig te woord gestaan. Vertraging was geen probleem, keurig op tijd opgehaald van Schiphol.

Mooie prijs, keurige bus voor 7 personen. Vriendelijk.

Met ophalen van Schiphol wist de chauffeur niet waar hij kon parkeren. Paar keer heen en weer gebeld.er was mij gezegd dat we bij het meatingpoint zouden worden opgehaald, maar chauffeur wist dat... Met ophalen van Schiphol wist de chauffeur niet waar hij kon parkeren. Paar keer heen en weer gebeld.er was mij gezegd dat we bij het meatingpoint zouden worden opgehaald, maar chauffeur wist dat niet en ook niet waar hij dan moest parkeren. Daar mag de communicatie iets verbeterd worden.

Wat een positieve ervaring! Een rustige taxirit en een goed gesprek als bonus. Onze chauffeur Mohammed heeft ons verteld over zijn sociaal betrokken bedrijf. Wij hopen dat er heel veel mensen... Wat een positieve ervaring! Een rustige taxirit en een goed gesprek als bonus. Onze chauffeur Mohammed heeft ons verteld over zijn sociaal betrokken bedrijf. Wij hopen dat er heel veel mensen gebruik gaan maken van Faircab.

Rustige rijstijl.
Vriendelijke en geduldige chauffeur

Anke

Uitermate efficiënte en correcte behandeling tegen zeer reeële en mooie tarieven. Mohammed is een zeer beleefde en zorgzame chauffeur die zowel op de heenreis als de terugreis van Helmond naar... Uitermate efficiënte en correcte behandeling tegen zeer reeële en mooie tarieven. Mohammed is een zeer beleefde en zorgzame chauffeur die zowel op de heenreis als de terugreis van Helmond naar Schiphol keurig op tijd was en zeer voorkomend was! Een absolute aanrader voor een relaxed begin van je reis!

Zeer werkbare website.

Neen, alles is tot in de puntjes toe verzorg!

Cora

Andere reviews gelezen en onderschrijf die volledig. Van te voren taxi geboekt naar en van de luchthaven Eindhoven. Vanwege communicatiestoornis liep de taxi terug niet helemaal vlekkeloos maar... Andere reviews gelezen en onderschrijf die volledig. Van te voren taxi geboekt naar en van de luchthaven Eindhoven. Vanwege communicatiestoornis liep de taxi terug niet helemaal vlekkeloos maar dat lag eerder aan ons dan aan Faircab. De afhandeling daarna door Faircab was meer dan je mag verwachten.

Een dergelijke service gerichtheid kom je niet of nauwelijks nog tegen.

De situatie bij de luchthaven Eindhoven is momenteel voor het halen en brengen van passagiers onoverzichtelijk. Als tip de opmerking afspreken waar de taxi's (moeten) staan.

andre van der wel

Afgelopen week naar en van Schiphol gebracht door Faircab. Prima service voor een uitstekende prijs.

Duidelijke website, makkelijk te boeken

Hoewel wij in eerste instantie gebeld werden dat het wat later werd, zou het prettig zijn om in alle gevallen een smsje of belletje te ontvangen. Dan is de klant er van overtuigd dat hij het juiste... Hoewel wij in eerste instantie gebeld werden dat het wat later werd, zou het prettig zijn om in alle gevallen een smsje of belletje te ontvangen. Dan is de klant er van overtuigd dat hij het juiste telefoonnummer heeft doorgegeven. Overigens kwam de taxi alsnog prima op tijd

Kees

Prima service en keurig op tijd en voor een prima prijs

Deze mensen denken nog echt aan de klant, en wat voor auto er nodig is.
Vriendelijk correcte chauffeurs.
Wordt via de mail en telefoon op de hoogte gehouden van aankomst en vertrek

Paul

Helemaal super, netjes via email een bevestiging en een dag voor vertrek een sms als herinnering.
Prima op tijd en een mooie nette auto. Service is top. Gezellige chauffeur en zeer behulpzaam.

Goede service, klantvriendelijk, keurige en schone auto. Goede en heldere communicatie

Edwin

Top geregeld, snel antwoord op vragen en op het afgesproken tijdstip op vliegveld.
Keurige man met een gezellig praatje onderweg en niet onbelangrijk zeer goedkoop met een prima service!

Goed en duidelijk contact, zeer scherp in prijs en nette auto. Hier staat service nog bovenaan!

Geen, was tot in de puntjes geregeld

Sam

Punctueel, fijne service. Denkt met je mee.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Is echt een aanrader.

Afspraak is afspraak.