Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lonneke

Prima service voor n top prijs..va Eindhoven n fijn snel en gezellig ritje naar huis Echt n aanrader.en zeker voor herhaling vatbaar.Bedankt Mohamed

From and to Eindhoven Airport

Perfect service! Taxi was on time and they contacted us 1h before they came to pick us up.

Everything was fine

Prima service, netjes een berichtje de dag voor je wordt opgehaald. Keurig ruim op tijd voor de deur! Volgende keer weer met Faircab

Berichtje vooraf is erg prettig, zodat je weet hoe de chauffeur bereikbaar is.

Geen, alles prima!

Top geregeld, Retour Nootdorp - Schiphol . Na een lekkere vakantie stond Mohammed ons op te wachten bij de gate op de Schiphol, prettig thuiskomen! Ook direct leuke click met de kindjes!

nette taxi, goede communicatie, volgt vlucht ivm eventuele vertraging, keurig op tijd.

Sabrina

Tijdens de voorjaarsvakantie van Zoetermeer naar Schiphol en weer terug met faircab. Taxi was op tijd, kreeg een berichtje de avond ervoor. Goede communicatie. Nette taxi, genoeg bagageruimte.

Als je vroeg boekt dan krijg je de goedkoopste taxi die je maar kan hebben. Nog nooit zo goedkoop gereist.

Als je binnen 48 uur wil reizen zijn ze niet heel veel goedkoper als een normale taxi. De chauffeur zei dat ze daar mee bezig zijn. Maar vanaf 4 weken vooruit is het spotgoedkoop, wij waren met... Als je binnen 48 uur wil reizen zijn ze niet heel veel goedkoper als een normale taxi. De chauffeur zei dat ze daar mee bezig zijn. Maar vanaf 4 weken vooruit is het spotgoedkoop, wij waren met z'n vieren en het was duurder als we met het ov waren gegaan.

Dave

Goede prijs, fijne rit gehad

Keurig optijd

Dorus Bosch

Ondanks het tijdstip een hele plezierige rit ervaren. Na aankomst bleek ik mijn telefoon op de achterbank te zijn verloren. De chauffeur is mij achterna gerend in de vertrekhal van Schiphol.... Ondanks het tijdstip een hele plezierige rit ervaren. Na aankomst bleek ik mijn telefoon op de achterbank te zijn verloren. De chauffeur is mij achterna gerend in de vertrekhal van Schiphol. Nogmaals bedankt daarvoor!

Punctueel, scherp geprijsd en service zoals ik lang niet ervaren heb.

Geen!