Esje

Leuk programma motiveert om weer te gaan bewegen. Goede uitleg en rustige opbouw. Iedereen kan eraan meedoen!

Iteke

Leuke meiden die je goed door de les heen meenemen en alles goed uitleggen! Ideaal zijn de varianten in de lessen dus je kan altijd kiezen voor een iets lichtere of zwaardere les. Zit nu nog... Leuke meiden die je goed door de les heen meenemen en alles goed uitleggen! Ideaal zijn de varianten in de lessen dus je kan altijd kiezen voor een iets lichtere of zwaardere les. Zit nu nog middenin in de sporten na bevalling cursus en vind het ideaal!

Hannah Visser

Erg fijn om na 6 weken rustig aan te beginnen. Door dit programma begin je echt bij de basis en ga je niet te snel

Naomi

Ik heb de postpartum lessen aangeschaft. Ze zijn goed en duidelijk. Sommige lessen vind ik wel aan de lange kant. Een les van >50min is te lang met een baby.

Rebecca

Super fijn sport programma tijdens mijn zwangerschap. Leuke oefeningen en aangepast per zwangerschapsweek waardoor oefeningen nooit te zwaar zijn! Heb er erg veel aan gehad, dank je wel dames :)

Joyce Maka

Heel fijn en toegankelijk!

Sandra

Goed opgezet programma

Lara

Fijne oefeningen en uitleg m, korte instructievideos wel alsnog erg lang. Omschrijving van de losse oefeningen ontbreekt bij les 3.

Leslie

Fijne duidelijke informatie! Makkelijk te volgen en toe te passen in een leven dat opeens zo anders is!