Amber Letanche

Ik moet hem nog gebruiken. We dachten dat hij groter zou zijn, maar verder heel blij met look en feel, bruikbaarheid etc.

Reactie Flextrash:

Hai Amber, wat fijn dat je bij het zien van ons product al enthousiast bent. We krijgen meer vraag naar een grotere versie dus die staat zeker op de wishlist voor een nieuwe productieronde! Veel... Hai Amber, wat fijn dat je bij het zien van ons product al enthousiast bent. We krijgen meer vraag naar een grotere versie dus die staat zeker op de wishlist voor een nieuwe productieronde! Veel plezier met jouw Flextrash :).

Ferdy

Zeer goed product, goede kwaliteit, ook zeker van de vuilniszakken. Ben absoluut niet bang dat ze e.v.t. stuk gaan, lekken, enz. Raad ze zeker aan voor het gebruik in de auto of op de boot. En met... Zeer goed product, goede kwaliteit, ook zeker van de vuilniszakken. Ben absoluut niet bang dat ze e.v.t. stuk gaan, lekken, enz. Raad ze zeker aan voor het gebruik in de auto of op de boot. En met de campstick nu zelfs tijdens een picknick of iets dergelijks.

Reactie Flextrash:

Hi Ferdy, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash en misschien nog wel belangrijker, tevreden bent over de kwaliteit van ons product! Dat is natuurlijk super belangrijk om te... Hi Ferdy, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash en misschien nog wel belangrijker, tevreden bent over de kwaliteit van ons product! Dat is natuurlijk super belangrijk om te zorgen dat we zo lang mogelijk mee gaan :). Als we je nog ergens mee kunnen helpen weet je ons te vinden. Geniet van je dag!

Heel mooi product

Reactie Flextrash:

Dat is fantastisch om te horen! Bedankt voor je leuke reactie :).

Astrid

Heel fijne, mooie producten. Duurzaam en mooi design. Wel oppassen met het kopen van complete pakketten dat de juiste clip erbij zit. Voor de auto complete pakket gekocht maar niet geschikt voor... Heel fijne, mooie producten. Duurzaam en mooi design. Wel oppassen met het kopen van complete pakketten dat de juiste clip erbij zit. Voor de auto complete pakket gekocht maar niet geschikt voor onze autohoofdsteunen. Ook voor de caravan bleek dat een clip die je echt met schroeven bevestigd beter in ons geval. Hierop heeft Flextrash echter super gereageerd door gelijk gratis een vervanging op te sturen. Super service.

Hoi Astrid!
Hoi Astrid!
Bedankt voor je uitgebreide review. Heel fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Het Flextrash concept is nogal nieuw en we zijn altijd bezig met het verbeteren van onze communicatie daarover dus deze tips zijn meer dan welkom :). Groetjes!

Idus

Moon product, maar best prijzig

Hoi Idus,
Hoi Idus,
Fijn om te horen dat je Flextrash een mooi product vindt. Natuurlijk kunnen we ons voorstellen dat je de prijs liever lager ziet. Helaas is op dit moment het gebruik van grondstoffen als gerecycled en biobased plastic nog erg duur. Hoe gek het ook klinkt, als we virgin plastics gebruiken zou ons product zeker een stuk goedkoper kunnen. We hebben gekozen voor deze strategie en zijn daar trots op. Hopelijk maakt dat voor jou de prijs ook beter te plaatsen :).
Veel plezier met Flextrash!

Shanti Vandana

Snel contact toen ik een vraag had en product was niet in orde werd heel snel in goed vertrouwen vervangen. Ook mailcontact persoonlijk met begrip. Heel prettig.

Hoi Shanti,
Hoi Shanti,
Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen! Goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen en dat je onze persoonlijke touch waardeert. Daar doen we keihard ons best voor :).
Groene groetjes!

Isja

Heel leuk bedrijf met goede service en slimme degelijke producten. Denkt ook heel goed mee als je iets verkeerd besteld :)

Hoi Isja,
Wat leuk om ook hier te lezen dat je zo blij bent met ons :). Hier krijgen we onze dagelijkse portie energie van hoor! Geniet van je vakantie met Flextrash.
Groetjes!

Duidelijke website. Snelle levering.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier op het water met Flextrash :).

Judith

Top! Handige vuilniszak met gestyled design. Wij gebruiken de Flextrash (maat L) aan boord van onze sloep en alle rommeltjes kunnen er met gemak in, ideaal!

Reactie Flextrash:

Wat super leuk dat Flextrash zo'n uitkomst is op jullie sloep Judith! Fijn dat je de moeite hebt genomen een reactie achter te laten. Blije gezichten hier :). Groetjes!

jan willem vd beld

Prettig om iets te bestellen. en wanneer iets niet helemaal naar verwachting is wordt er snel een alternatief aangeboden

Hoi Jan Willem,
Leuk om ook hier te zien dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review, daar zijn we ontzettend blij mee.
Groetjes!