Angela

Het is een verantwoorde, hippe manier om afval in te deponeren. Fijn dat de afvalbak op verschillende clips kan worden geschoven!

Hoi Angela!
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash en helemaal leuk dat hij met je meegaat naar de camping! Bedankt voor je reactie en geniet van je zomer :).

‘S-avonds om 22.30u besteld. Volgende dag in huis. Zag er verder netjes uit. Instructie seatclip ontbreekt. Was zelf even uitzoeken hoe het met de extra clipjes moet. Zou goed zijn als korte uitleg... ‘S-avonds om 22.30u besteld. Volgende dag in huis. Zag er verder netjes uit. Instructie seatclip ontbreekt. Was zelf even uitzoeken hoe het met de extra clipjes moet. Zou goed zijn als korte uitleg is bijgevoegd

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je goede review! Fijn om te lezen dat de verzending zo snel is gegaan en bedankt voor de tip over de instructie! Die moet natuurlijk helemaal duidelijk zijn. Op het moment zijn we bezig... Bedankt voor je goede review! Fijn om te lezen dat de verzending zo snel is gegaan en bedankt voor de tip over de instructie! Die moet natuurlijk helemaal duidelijk zijn. Op het moment zijn we bezig om de papieren versie om te zetten in video en hopelijk maken we het op die manier straks veel simpeler om te installeren :). Fijne dag!

Snelle levering. Mooi product!

Het product is zoals weergegeven

Michiel

Prijzig maar door multi inzetbaarheid geschikt. Goed dat het milieu een belangrijke rol speelt.

Jan

Ik ben al lang op zoek naar een vuilnisbakje voor aan boord van mijn zeilboot. Het is maar een klein bootje, en we maken niet veel afval, dus we zochten iets kleins. Omdat ze bij Bever alleen maar... Ik ben al lang op zoek naar een vuilnisbakje voor aan boord van mijn zeilboot. Het is maar een klein bootje, en we maken niet veel afval, dus we zochten iets kleins. Omdat ze bij Bever alleen maar de 9 liter maat van de flextrash verkopen probeer ik die eerst. In eerste instantie valt het een beetje tegen. De vacuum clip houdt niet op het melamine schot en bovendien is de zak eigenlijk net iets te lang. Ik ruil de vacuum clip voor een plak/schroef clip en die houdt wel mooi. Dan zie ik ergens anders het 5 lietr exemplaar, en die heeft een beter formaat. Gelukkig neemt Bever de zak terug en kan ik online de kleinere kopen. Die past mooi, en bevalt prima. Ben nog niet overtuigd van de flextrash zakjes - die vind ik wel erg duur.

Tiffany van der Wurff

Een mooi Vaderdag kado voor mijn vader die een boot heeft en een prullenbak voor op het dek goed kon gebruiken! De kwaliteit is perfect! Een mooi product!

Robert Jan

Mooi product! Er handig bij het kamperen. Levering ging vlot. Recyclebaar verpakkingsmateriaal, maar wel veel...

Reactie Flextrash:

Dank voor de mooie reactie!

Gitta

De bak zelf is fantastisch, sluit goed af, geen geurtjes, stevige zakjes en fraaie omzak. Maar let op: de car-trash met de houdertjes voor aan je hoofdsteun werkt niet in elke auto. En zeker niet in... De bak zelf is fantastisch, sluit goed af, geen geurtjes, stevige zakjes en fraaie omzak. Maar let op: de car-trash met de houdertjes voor aan je hoofdsteun werkt niet in elke auto. En zeker niet in mijn camper. Nu kan ik 'm dus nergens ophangen... :-( want ik heb geen verticale gladde vrije wand waar ik een wallmount aan kan vastmaken om de flextrash aan te bevestigen. Tja, hoe ga ik dit nu oplossen...? Goeie tips zijn welkom!

Hi Gita,
Dankjewel voor je Feedback. Vervelend dat je de Flextrash niet kunt ophangen, we hebben verschillende soorten clips die eventueel de Seat Clips zouden kunnen vervangen.
De...
Hi Gita,
De tubeclip kun je gebruiken als je een reling hebt.
De closed seatclip voor een stoel waarin een opening zit tussen de hoofdsteun en de stoel.
Dashclip voor in het dashboard kastje.
Tafelclip voor een rand (tafeltje of aanrecht bijvoorbeeld)
Je zou even contact kunnen opnemen via contact@flextrash.com zodat ik je verder kan helpen :-).
Ilona

Brigitte

Snelle levering, en een mooi product .

Dankjewel!