Esmee

Superfijn product voor een chaotische rommelkont als ik. Sinds ik hem heb ligt er geen losee rommel meer in mijn auto! Top product! Oh en snelle levering!

Reactie Flextrash:

Dankjewel voor de positieve feedback!

Alison Heijdelberger

Hele snelle levering, en product is precies zoals het staat omschreven.

Reactie Flextrash:

Dankjewel voor de positieve reactie!

Lastig in schatten over de grote van de zak. verder had ik dat de grootste zak ook met zuignap bevestiging zou kunnen

Echt geweldig ding. Eindelijk een grote prullebak voor in de auto, één die niet in de weg hangt, die mooi is, die je heel simpel kan verwisselen van zakje en die je kan sluiten met de klep. Als je... Echt geweldig ding. Eindelijk een grote prullebak voor in de auto, één die niet in de weg hangt, die mooi is, die je heel simpel kan verwisselen van zakje en die je kan sluiten met de klep. Als je vaak onderweg bent en dus eet en drinkt in je wagen is dit zo fijn te hebben. Ook als je iets bestelt van clips of zakken is de bestelling zo enorm snel geleverd, zelfs naar België. Ik stond echt versteld. Ook het design van de bio zakjes is super leuk gedaan!

Reactie Flextrash:

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Super dat je auto een stuk schoner is en dat je de grote variant gebruikt. Stiekem hebben we die zelf ook hard nodig in de... Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Super dat je auto een stuk schoner is en dat je de grote variant gebruikt. Stiekem hebben we die zelf ook hard nodig in de auto ;-). En een pluimpje voor PostNL in dit geval voor de snelle levering in België. Bedankt voor je review! Groetjes, Yvette van Flextrash

Prettige communicatie en goede service!

Reactie Flextrash:

Fijn om te horen dat je leuk contact hebt gehad met ons team!

Paul van Eemeren

Geweldig product. We heeb er één in de auto en twee voir op de camping

Reactie Flextrash:

Hoi Paul! Wat leuk om te lezen dat je de FLEX in Flextrash helemaal ontdekt hebt :). Veel plezier met onze bins! Groetjes. Yvette van Flextrash

Nico Veenkamp

Ik blijf het een geweldige uitvinding vinden. Vooral de klep bovenop en de vele manieren voor bevestigen staan op nummer 1. De laatste toevoeging met de zuignap vind ik het echt een gamechanger.... Ik blijf het een geweldige uitvinding vinden. Vooral de klep bovenop en de vele manieren voor bevestigen staan op nummer 1. De laatste toevoeging met de zuignap vind ik het echt een gamechanger. Vooral omdat we de grote Flextrash buiten gebruiken bij onze camper. Je zuigt hem zo vast aan de auto.

Hoi Nico,
Hoi Nico,
Wat een heerlijke reactie om te lezen! Super fijn dat je zo blij was met onze cartrash en nu ook met de nieuwe clips. Als je meer ideeën hebt voor productontwikkelingen laat het ons weten ;-). Groetjes! Yvette van Flextrash

Wij willen hem graag op de deur van de camper naar daar moeten wij eerst een plaatje dat vlak is op aanbrengen dan kunnen wij het gebruiken nu is de deur waar hij op niet nog niet vlak dus blijft... Wij willen hem graag op de deur van de camper naar daar moeten wij eerst een plaatje dat vlak is op aanbrengen dan kunnen wij het gebruiken nu is de deur waar hij op niet nog niet vlak dus blijft hij nog niet hangen.

Hallo Diny
Dankjewel voor je feedback.
Hallo Diny
Dankjewel voor je feedback.
Vervelend dat het even lastig is met het bevestigen van de Flextrash, wij hebben hier echter wel een oplossing voor, namelijk de wallmount. Deze kunt u vastschroeven.
Is dit misschien een idee?

Frank

Ik ben hartstikke blij met mijn flextrash. Mijn auto lag altijd vol met rommel en mijn bureau ook. Druk, druk druk. Nu neem ik hem van mijn auto mee naar mijn kantoor en weer terug en leeg ik hem... Ik ben hartstikke blij met mijn flextrash. Mijn auto lag altijd vol met rommel en mijn bureau ook. Druk, druk druk. Nu neem ik hem van mijn auto mee naar mijn kantoor en weer terug en leeg ik hem thuis. Heerlijk altijd alles opgeruimd en nog lekker duurzaam ook (:

Reactie Flextrash:

Hoi Frank, super leuk om te horen dat je Flextrash zo goed inzet en alles lekker opgeruimd houdt. Geniet van je schone auto :-)! Groetjes, Yvette van Flextrash

Ivo 't Lam

Laatst de Flextrash gekocht voor op de boot. Helaas bleek er een "fabrieksfoutje" te zitten in de ring (zat geen klittenband op). Contact gezocht en dezelfde dag werd er een nieuwe opgestuurd, met... Laatst de Flextrash gekocht voor op de boot. Helaas bleek er een "fabrieksfoutje" te zitten in de ring (zat geen klittenband op). Contact gezocht en dezelfde dag werd er een nieuwe opgestuurd, met een persoonlijk kaartje erbij. Super service en complimenten !

Hoi Ivo,
Hoi Ivo,
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service! We doen er keihard ons best voor om je zo goed mogelijk te helpen en onze Ilona doet nu een dansje op kantoor. Veel plezier met Flextrash!