Sophie

Onmisbaar geworden in de auto! Soms moet Flextrash even wijken voor het vervoer van grote spullen in de auto en dan vergeet ik hem terug te hangen de eerste dagen. Wat mis ik mijn prullenbak in de... Onmisbaar geworden in de auto! Soms moet Flextrash even wijken voor het vervoer van grote spullen in de auto en dan vergeet ik hem terug te hangen de eerste dagen. Wat mis ik mijn prullenbak in de auto dan! Gelukkig is het snel weer opgeruimd als ie weer terug is :). Top product!

Reactie Flextrash:

Hoi Sophie, wat leuk om te lezen dat Flextrash zo onmisbaar is geworden voor je! Bedankt voor je reactie. Groetjes van Flextrash!

Gerard van Dorsten

Heel erg makkelijk in de sloep!
Nooit meer rondslingerend afval.
Makkelijk in gebruik met de verwijderbare afvalzakjes.
Super verantwoorde ecologische footprint door gebruik van...
Heel erg makkelijk in de sloep!
Nooit meer rondslingerend afval.
Makkelijk in gebruik met de verwijderbare afvalzakjes.
Super verantwoorde ecologische footprint door gebruik van gerecyclede materialen.
TOP!

Hoi Gerard,
Goed om te horen dat je zo blij wordt van Flextrash. Samen maken we kleine stapjes in het schoonhouden van onze mooie aarde :). Bedankt voor je reactie en een hele mooie dag!

Tess

Echt handig, zo'n prullenbak voor op de boot. Ik kocht de combinatie met de vacuclip en hij werd een dag later al bezorgd. Super snelle service!

Reactie Flextrash:

Hi Tess, wat leuk om te horen dat je Flextrash op je boot gebruikt! Dat is 1 van onze nieuwste ontwikkelingen. Blij te horen dat je Flextrash goed kan gebruiken. Jij helpt ons de rivieren en oceanen... Hi Tess, wat leuk om te horen dat je Flextrash op je boot gebruikt! Dat is 1 van onze nieuwste ontwikkelingen. Blij te horen dat je Flextrash goed kan gebruiken. Jij helpt ons de rivieren en oceanen een stuk schoner te houden. Thanks!

patric k

Ik gebruik hem elke dag, super handig! snelle levering ook, geen problemen. Ik gebruik de 3L versie in de auto met een vacuclip aan de gladde zijkant van mijn autodeur!

Reactie Flextrash:

Hoi Patrick! Wat goed om te horen dat jouw auto weer een stukje schoner is. Bedankt voor je feedback :).

Roxanne Bakker

Super handig!

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je leuke reactie Roxanne!

Adriaan

Super product! Vooral tijdens het camperen maak ik er veel gebruik van. Campstick aan de flextrash en gaan met die banaan(schil)!

Reactie Flextrash:

Hi Adriaan! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash tijdens het kamperen. Heel erg bedankt voor je review. Groene groetjes, Yvette van Flextrash