Fam Wildeboer

Met de pasen waren ze open. Mooie showroom en aardige mensen. Volgende week wordt de vloer gelegd, Wij zijn erg zenuwachtig!

Koen

Verkoop deskundig en een mooie winkel. Afspraken voor het leggen was snel gemaakt

A. Warnaar

Dank u wel!

Jada Schetters

Het vriendelijke personeel en de handige website hebben ons een vloer doen kopen bij Floorsite

De vloer ligt er mooi in alleen de legger vond ik bot, daarom zou ik de legger niet aan willen bevelen

Reactie Floorsite:

Dit vinden wij vervelend om te horen, wij hebben besloten om niet meer samen te werken met deze legger, je kan ons een e-mail sturen dan nemen wij contact met je op om je een extraatje aan te... Dit vinden wij vervelend om te horen, wij hebben besloten om niet meer samen te werken met deze legger, je kan ons een e-mail sturen dan nemen wij contact met je op om je een extraatje aan te bieden. Wij willen graag tevreden klanten! Nogmaals onze excuses.

Ashleytje

Bedankt voor de tafel

Uitgebreide showroom en service

I. Slootjes

Na de levering van onze klik pvc vloer kreeg ik een uitgebreid document over hoe ik de vloer moest leggen, nogmaals bedankt.

Familie Rosier

De laminaat- en pvc vloer waren erg snel geleverd, in de showroom werden wij vakkundig van informatie voorzien