Rene

Duidelijke website - Snelle levering op de afgesproken tijd - Goede productomschrijving - Hulplijn aanwezig en handige zoekfunctie.

Johan

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en de bestelling was de volgende al thuis!

Katja

Alles is perfect verlopen

Ben

De afhandeling van de annulering van een bestelling was persoonlijke en uiterst correct.

Fleur

Ik ben blij met de kwaliteit van de producten van de Floorsite. De prijzen maken klussen weer betaalbaar. Ook de klantenservice is goed te bereiken en zeer vriendelijk. Ik ga hier vaker bestellen.

Stef

Order snel verstuurd. Door fouten van DHL heeft het echter twee dagen langer geduurd voordat het afgeleverd werd. Floorsite heeft vervolgens actief gezocht naar een gelijk product in onze omgeving... Order snel verstuurd. Door fouten van DHL heeft het echter twee dagen langer geduurd voordat het afgeleverd werd. Floorsite heeft vervolgens actief gezocht naar een gelijk product in onze omgeving zodat we het alsnog op tijd in huis konden hebben. Geld is teruggestort en zelfs nog een compensatie gekregen voor de vertraging. En dat terwijl de fout niet eens bij hen lag. Erg sympathiek en perfect opgelost!

Merle

Erg vriendelijke en goede service!!

Aranka

Mijn order was snel verwerkt en verstuurd. De kwaliteit van mijn bestelde producten waren heel goed! Goede verhouding prijs-kwaliteit.

Hans

Deze mensen hebben hart voor de zaak. Supersnelle levering en als ik per ongeluk iets verkeerd bestelde, helpen of adviseren ze me graag. Zo ook die keer toen ik iets verkeerd bestelde!

Martin

Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Erg blij met de geleverde service en kwaliteit!