Iris

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, hoewel er toch iets mis is gegaan... maar: snelle en fijne oplossing voor te late levering!

Lotte

Ik had een vraag over een zaagmachineblad (achteraf bleek dit gewoon op de site te staan, maar ik had er over heen gelezen) en ik werd binnen een half uur teruggebeld. Heel netjes! Het zaagblad had... Ik had een vraag over een zaagmachineblad (achteraf bleek dit gewoon op de site te staan, maar ik had er over heen gelezen) en ik werd binnen een half uur teruggebeld. Heel netjes! Het zaagblad had ik de volgende dag in huis, over de kwaliteit ben ik zeer tevreden. Ook de wetsteen en meubelwielen die ik meebesteld had, voldoen prima.

Johan

Erg blij met mijn bestelling. Snel geleverd en de snoeischaar werkt naar behoren

Cire

Ik heb laatste mijn tuin opnieuw aangelegd en hiervoor heb ik gereedschap besteld. Ik had het volgende besteld, 2 waterpassen, landmeter, 5 meter rolmaat en straathamer. Dit was als aangegeven, de... Ik heb laatste mijn tuin opnieuw aangelegd en hiervoor heb ik gereedschap besteld. Ik had het volgende besteld, 2 waterpassen, landmeter, 5 meter rolmaat en straathamer. Dit was als aangegeven, de volgende bij mij thuis.

Wat ik fijn vindt is, als je een klus voorbereid. Dat je dan voor een leuke prijs goed gereedschap kan bestellen en dit schilt toch weer geld op een grote klus. Zeker omdat ik de kwaliteit niet anders ervaar als van de gamma of praxis.

Wim

Veel keuze aan materialen.
Niet duur.
Goeie service.

Rene

Goed en snel geleverd

Jaap

Het helpen bij het traceren van mijn pakketjes was erg behulpzaam.Postorder bedrijf had vage reden wanneer er geleverd zou worden.

Roy

Betere prijzen dan in de winkel en perfecte levering. Zeer tevreden!

Emolife Fundraising Communities

Geweldige werknemers!

Sebastiaan

Gereedschap is top. Snelle levering.