Berry

Mijn bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit was beter dan verwacht. De volgende keer dat ik gereedschap nodig heb, bestel ik sowieso weer bij Floorsite. Echt een aanrader!

Mees

Ruim assortiment en snelle levering! Bestelde product is vam goede kwaliteit.

Gert-Jan Sluis

Een aantal diamantschijven gekocht voor mijn tegelwerk en ze zijn perfect, goede kwaliteit! Bedankt

Berend Koppenberg

Ik heb al voor de 2de keer iets besteld en ben weer erg tevreden over de kwaliteit van de doppenset! Top!

Arjan

Geweldig concept dit! Goede service en veel scherpere prijzen dan elders!! Ik ga vaker hier bestellen.

Bas

Prijs en gemak is wat ik online zoek. Floorsite is dus het adres waar ik mijn klein gereedschap koop.

Tim

Ik ben een beetje klaar met het bezoeken van bouwmarkten. Hoge prijzen en als je een vraag hebt, is het eerst nog zoeken naar een persoon die je snel en correct kan helpen. Met Floorsite hoef ik die... Ik ben een beetje klaar met het bezoeken van bouwmarkten. Hoge prijzen en als je een vraag hebt, is het eerst nog zoeken naar een persoon die je snel en correct kan helpen. Met Floorsite hoef ik die bezoekjes gelukkig minder vaak te doen. Een overzichtelijk webshop, een breed assortiment en ik ben zeer professioneel geholpen toen ik wat vragen had. Een aanbeveler!

Ronald

Ik moest snel nog wat bagagespinnen halen om mijn surfplank goed vast te kunnen maken op scooters in mijn trip door Sri Lanka. Even contact gehad met de klantenservice of ze op tijd konden leveren... Ik moest snel nog wat bagagespinnen halen om mijn surfplank goed vast te kunnen maken op scooters in mijn trip door Sri Lanka. Even contact gehad met de klantenservice of ze op tijd konden leveren en de volgende dag had ik ze al thuis.

Edwin

Kende de site nog niet, toch maar geprobeerd en moet zeggen: helemaal top. Snelle levering en goede kwaliteit voor een goede prijs! Zeer tevreden!

Vincent

Zeer betrouwbaar bedrijf en goed advies. Heb meerdere artikelen gekocht en alles is netjes geleverd. Heb het gereedschap nu een paar weken in gebruik en tot nu toe zeer tevreden.