John-Patrick Britten

Ik had een zeer positive ervaring met Madelief. Zij was heel aardig en begreep mijn situatie perfect.

Henk van wilgen

Zeer positieve ervaring met madelief van dit bedrijf, vriendelijke dame en erg behulpzaam. Legt dingen goed uit, en adviseert je waar nodig.

Harry

Het klinkt als een snelle actie van Tomas, van Flow precies was wat ik nodig had! Het is altijd geweldig om te zien dat een rekruteer niet alleen luistert, maar ook daadkrachtig optreedt om mij te... Het klinkt als een snelle actie van Tomas, van Flow precies was wat ik nodig had! Het is altijd geweldig om te zien dat een rekruteer niet alleen luistert, maar ook daadkrachtig optreedt om mij te helpen bij het vinden van de juiste baan. Het vinden van een baan die goed bij je past, kan een uitdagende taak zijn en het is hem gelukt om een passende baan voor mij te zoeken.

Dennis

Na mijn interesse in de functie voor hun opdrachtgever hebben ze me uitgebreid gescreend, gewogen en geschikt bevonden. Daarna hielpen ze me bij het verdere proces en kon ik voor iedere vraag... Na mijn interesse in de functie voor hun opdrachtgever hebben ze me uitgebreid gescreend, gewogen en geschikt bevonden. Daarna hielpen ze me bij het verdere proces en kon ik voor iedere vraag contact opnemen. Niets was teveel en ik had en heb echt het gevoel dat ze er voor me waren en nogsteeds zijn. Ze leggen de lat hoog voor zichzelf en zetten daarmee de standaard voor de branche.

K vd B

Zeer positieve ervaring met Floor van dit bedrijf, vriendelijke dame en erg behulpzaam. Legt dingen goed uit, en adviseert je waar nodig.

Johan vd mark

Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken
Via linkdin in contact gekomen met Tomas Dolman na een goed gesprek aan een nieuwe uitdaging gekomen

Mirhad

Ik had het genoegen om samen met Eva de Ruiter het recruitment process in te gaan, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat de ervaring erg aangenaam was.

Eva onderscheidt zich door...

Eva onderscheidt zich door haar persoonlijke en zorgvuldige benadering. Ze nam de tijd om mijn professionele achtergrond en ambities te begrijpen.

Ik waardeer haar professionele integriteit en haar vermogen om duidelijke en effectieve communicatie te onderhouden gedurende het hele proces. Eva’s expertise en betrokkenheid maakten een groot verschil, en ik raad haar van harte aan.

Aleidvandenakker

Zeer vriendelijk personeel goede begeleiding en afhandeling

Jordi van de Meer

Super. Gewoon fijn contact en niet van dat opdringerige gedoe. Er wordt echt naar me geluisterd.

Andy Verstijnen

Floor Meining is mijn contactpersoon geweest, en na een gesprek van 1.5u om me echt wat beter te leren kennen schoot ze gelijk raak met een baan die helemaal bij me paste. Contact loopt vloeiend, er... Floor Meining is mijn contactpersoon geweest, en na een gesprek van 1.5u om me echt wat beter te leren kennen schoot ze gelijk raak met een baan die helemaal bij me paste. Contact loopt vloeiend, er is altijd tijd voor je en alles is te bespreken. Er zijn er hoop bureaus die hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Lekker mensen, en amicaal.