Bart

Geweldig geholpen door Femke die mij voor een leuke nieuwe uitdaging heeft benaderd op een zeer prettige en niet opdringerige manier.
Ze heeft echt goed geïnformeerd of het ook een match zou...
Ze heeft echt goed geïnformeerd of het ook een match zou kunnen worden voor beide partijen.

Roman

Eva heeft mij geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Dat deed ze in opdracht van een potentiële werkgever op een manier waar ik ook mee geholpen was. Ze stond daarbij ook open om mee te... Eva heeft mij geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Dat deed ze in opdracht van een potentiële werkgever op een manier waar ik ook mee geholpen was. Ze stond daarbij ook open om mee te denken over de alternatieve mogelijkheden die ik overwoog. Ze begeleide mij hierbij op een prettige en kundige manier. Op geen enkel moment was het contact opdringerig.

Hasan Furkan

Helped me to find a new job

Ratih

Madelief van FLOW heeft me erg geholpen bij het vinden van de juiste rol. Toen ze de juiste had gevonden, zorgde ze regelmatig voor updates en bereidde ze me voor op de sollicitatiegesprekken. Ik... Madelief van FLOW heeft me erg geholpen bij het vinden van de juiste rol. Toen ze de juiste had gevonden, zorgde ze regelmatig voor updates en bereidde ze me voor op de sollicitatiegesprekken. Ik heb haar inzet tijdens het hele zoekproces zeer gewaardeerd. Ik zou FLOW aanraden aan iedereen die op zoek is naar de juiste functie.