Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Cheryll, Mousie

Na levering bleek een kleine beschadiging op het bord te zitten, terwijl ik deze de dag erna beslist nodig had. Na 1 telefoontje en een foto per mail te versturen, kreeg ik een nieuwe toegezonden en... Na levering bleek een kleine beschadiging op het bord te zitten, terwijl ik deze de dag erna beslist nodig had. Na 1 telefoontje en een foto per mail te versturen, kreeg ik een nieuwe toegezonden en mocht ik de beschadigde houden, zodat ik de dag erna in ieder geval eentje zou hebben. Ik werd daadwerkelijk teruggebeld wanneer afgesproken was en de dame aan de telefoon was ontzettend vriendelijk. Ontzettend tevreden over deze klantenservice!

Maboho

Duidelijke omschrijving, snelle levering, prima service

Wit bord is okey en werd per koerier bezorgd.
borstels en stiften kwamen (boven verwachting, via de postbode,) een uurtje later!

h.van els

Een erg klantvriendelijk bedrijf, kwaliteit is oké

gert

Als ik mijn bestelling ontvang heb misschien dan wel

Correcte, snelle service

Ik bestel 1 x per jaar bij jullie. Maar omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet na een jaar, kon ik de bestelling ook niet afronden en dus ook niet betalen.

Betaalbaar-slaapcomfort.nl

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Doos met kasserollen zag er uit of het in zand gelegen had ik kan me niet voorstellen dat het zo bij jullie wordt afgeleverd

Ons prikbord kwam beschadigd binnen. Na één telefoontje en een foto ontvingen we de volgende dag al een nieuw exemplaar. Het beschadigde prikbord mochten we houden.