Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Abshoven

Prima levering maar bord zelf is niet naar wens. Krijtbord op veren, met plastic vel ervoor. Het krijtvel moest je er zelf opplakken en werd opgerold meegeleverd. Is dus helemaal gebobbeld. Is ook... Prima levering maar bord zelf is niet naar wens. Krijtbord op veren, met plastic vel ervoor. Het krijtvel moest je er zelf opplakken en werd opgerold meegeleverd. Is dus helemaal gebobbeld. Is ook nooit meer rechtgetrokken. Verder lekt de waterbak (door onszelf).
Na deze recensie hebben ze contact met me opgenomen en kregen we nieuwe zwarte vellen. Die heb ik eerst een week plat op de grond gelegd, het hielp een beetje.
Dat de waterbak lekt komt waarschijnlijk omdat we zelf de schroeven te hard hebben aangedraaid. Er staat inderdaad een waarschuwingssticker op dat je dat niet moet doen, omdat ie dan kan gaan lekken. Vullen met zand i.p.v. water zou het kunnen oplossen. Het bedrijf heeft de klacht netjes afgehandeld.

Prima, eenvoudig, afspraak is afspraak

We hebben het product nog niet ontvangen, maar de service over de telefoon is goed. Ze denken met je mee en geven goede tips.

Jullie hadden mijn bestelling niet terwijl het wel op voorraad was stond op de site. Ik koos jullie vanwege snelle levering. Wat erg goed was is dat ik meteen werd opgebeld dat het pas een week... Jullie hadden mijn bestelling niet terwijl het wel op voorraad was stond op de site. Ik koos jullie vanwege snelle levering. Wat erg goed was is dat ik meteen werd opgebeld dat het pas een week later zou kunnen toen heb ik 'm geannuleerd want ik had t de dag erna nodig. Wat ook goed was is dat ik me geld terug had volgende dag al. Al met al super service dus ondanks dat ze t niet hadden. Hoop dat ict of marketing goed checkt wat op voorraad is om dit te voorkomen. Thnks!!

Alles op tijd

JokeB

Mijn aankoop kwam binnen 24 uur aan, maar beschadigd. Ik heb meteen gebeld, foto's gestuurd en kreeg per omgaande kosteloos een vervanging toegestuurd. Zeer goede service!

Wereldwinkel Leeuwarden

Redelijk vlotte levering. Onduidelijk of er nu wel of geen antivrieskorrels zijn meegeleverd (in het onderstel?)

Snelle en betrouwbare levering, en de spullen waren gewoon wat ik wou.

Kado en Delicatesse Sien

Snelle levering en duidelijke site

llbtje

De prijsstelling en de bestelling waren goed. Jammer genoeg is de snelheid van de bezorging niet goed te beoordelen omdat de koningsdag en het weekend ertussen zaten. Papier zelf nog niet gebruikt... De prijsstelling en de bestelling waren goed. Jammer genoeg is de snelheid van de bezorging niet goed te beoordelen omdat de koningsdag en het weekend ertussen zaten. Papier zelf nog niet gebruikt dus ook daar kan ik geen oordeel over vellen.