Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

de Donkhoeve in Oirschot

Alles prima verlopen, geen bezorgkosten is een mooie aanbieding. kwaliteit - prijs verhouding is goed.

Hupkes

Goede kwaliteit / prijs verhouding, bezorging snel, netjes en secuur (geen beschadigingen aan het papier).

Le papillon

Super service!

Supersnelle levering en goede kwaliteit rollen.

Prima gegaan met de levering alleen jammer dat er altijd vragenlijsten en mail achteraf nodig moet zijn

R.A.

Mijn eerste bestelling en tevreden .

Heeeele snelle levering en niet duur

Jeroen Lenaerts

Product was perfect in orde en goed verpakt. Voldeed volledig aan de omschrijving zoals op de website. Levering via GLS was wel eerder traag (een week) maar dit lag volgens mij aan GLS zelf die het... Product was perfect in orde en goed verpakt. Voldeed volledig aan de omschrijving zoals op de website. Levering via GLS was wel eerder traag (een week) maar dit lag volgens mij aan GLS zelf die het niet de moeite vonden om voor één item mijn richting uit te rijden.

Snel geleverd

Andrea's schoenmakerij

Zeer snelle levering,goede prijs ook gezien de gratis verzending Alleen was het jammer dat het inktlintrolletje voor de kassa weinig inkt bevat Waarschijnlijk is het uitgedroogd? Dit hoeft niet... Zeer snelle levering,goede prijs ook gezien de gratis verzending Alleen was het jammer dat het inktlintrolletje voor de kassa weinig inkt bevat Waarschijnlijk is het uitgedroogd? Dit hoeft niet perse een fout van deze webwinkel te zijn Voor de rest o.k.!