Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Ruijsdael

Ik wilde 2 krijtborden bestellen om het nieuwe wijnaanbod op de markt en voor de winkel te promoten. Door de drukte lukte het pas om kwart over 4 terwijl je voor 3 uur moet bestellen om het de... Ik wilde 2 krijtborden bestellen om het nieuwe wijnaanbod op de markt en voor de winkel te promoten. Door de drukte lukte het pas om kwart over 4 terwijl je voor 3 uur moet bestellen om het de volgende dag in huis te hebben. Gebeld, was geen probleem, ze gingen het regelen. Vrijdag om 12 uur ruim op tijd de borden geleverd. Helemaal top!

De Kaashut

Voldoet prima aan de eisen

Prompte levering van de bestelling. Afwikkeling prima in orde.

Wetemans Weert B.V.

Correcte en snelle levering, zoals ook aangegeven op de website

OniVeau

Snelle levering, goede affhandeling

Site goed te vinden, artikelen besteld, betaald en keurig op tijd geleverd. Pluspunt is dat er geen verzendkosten worden berekend.

Snelle levering, prima service

Online aanschaf van een A12 stoepbord

Birds & More Reuver

Heb voor de eerste keer iets besteld bij Stoepbordstore.nl, het artikel dat ik had besteld was voorlopig niet leverbaar, ik kreeg toen meteen een vervangend artikel aangeboden, dat eigenlijk flink... Heb voor de eerste keer iets besteld bij Stoepbordstore.nl, het artikel dat ik had besteld was voorlopig niet leverbaar, ik kreeg toen meteen een vervangend artikel aangeboden, dat eigenlijk flink duurder was.

Snel gevonden , snel geleverd