Contact
Bezorging

RJ

Snel, goedkoop, kwaliteit

Hans Ossewaarde

Ik had beter kunnen bellen over de doos inhoud maar een pak voor €12,00 is gewoon oplichterij groetjes

Arold Bekkers

Prima in orde, ik zou geen verbetering kunnen bedenken.

H. Sillen / De Wolky Shop

Snel

Tygron

Super fijne behandeling

Miniworld Rotterdam

De eerste bestelling telefonisch gedaan omdat account niet meer werkte. Vervelend omdat ik dan ook vorige bestellingen niet kan terugkijken. Die bestelling is nooit gedaan en geleverd. Dus opnieuw... De eerste bestelling telefonisch gedaan omdat account niet meer werkte. Vervelend omdat ik dan ook vorige bestellingen niet kan terugkijken. Die bestelling is nooit gedaan en geleverd. Dus opnieuw gebeld en besteld, telefonisch. Die is wel goed verlopen en op tijd verstuurd. Ik hoop wel dat ik al mijn bestel gegevens weer terug kan krijgen in een eventueel nieuw account?

den besten

Dus ik dacht doos met 10pakjes te krijgen voor 19,50 euro maar kreeg 1 pakje dus per cupje 2 euro ipv 20 Koffiecups besteld. Er zitten 10 cups in doosje en in de verpakking van Lavazzo 10.
Gelijk gebeld en het hoorde zo en ik dus terugsturen en zou code krijgen om in te leveren.
Niet gehad,
Toen gemaild en dat contact liep goed er was niks gedaan door degene die ik aan de lijn gehad had en er werd ophaal dhl geregeld.
Nu die is gekomen en heb al bericht van debiteuren gehad

andre willems

Jammer genoeg zit er geen nederlandse beschrijving bij ons product

Roland

Goede kwaliteit, duidelijke tracking wanneer het wordt geleverd