Contact

Heel tevreden

mevrouw Cristina Galbe

Normal

heer R Bouwman

Snelle levering en eem goede prijs/kwalitiet verhouding.
Gemakkelijk bestellen

heer Odijk

Zeer goed en betrouwbaar

mevrouw Ineke Stojakovic

Duidelijke klantvriendelijke webshop met ruim voldoende productinformatie, bezorging zoals beloofd, 18 augustus jl. besteld, 19 augustus in huis!

heer Peter Dijkstra

Bezorging; product was door DHL zonder adequate info bij de buren afgeleverd. Ik heb daarop gebeld met jullie klantenservice. 't Is dat de buurvrouw twee dagen later zelf kwam aanzetten met het... Bezorging; product was door DHL zonder adequate info bij de buren afgeleverd. Ik heb daarop gebeld met jullie klantenservice. 't Is dat de buurvrouw twee dagen later zelf kwam aanzetten met het bord. En het product zelf, was beschadigd. Gek genoeg niet aan de randen, maar het vlak van het whitebord, was gekruld. Omdat we het gebruiken als fotobord en het terugsturen, wachten op een betere me teveel werk is, heb ik dit maar voor lief genomen. N.a.v. een bericht hierover, is het overigens prettig opgelost door de helft van het aankoopbedrag te retourneren. Dank daarvoor.

Mica

Ik had via bol.com een bestelling geplaast bij Focusgreen. Helaas had ik niet door dat het naar mijn oude adres zou gaan. Ik nam toen ik erachter kwam na de eerste bezorgpoging, meteen contact op... Ik had via bol.com een bestelling geplaast bij Focusgreen. Helaas had ik niet door dat het naar mijn oude adres zou gaan. Ik nam toen ik erachter kwam na de eerste bezorgpoging, meteen contact op met DHL. Die zeiden dat we webwinkel dit makkelijk om kon zetten. Toen Focusgreen gebeld en er was ondanks dat het al zo'n 17:30 was geen wachttijd, en ik werd super snel en prettig geholpen. Er werd mij verteld dat het niet door Focusgreen om te zetten is, maar dat ze DHL wel voor me zouden bellen om wat voor me te regelen. Nog geen 5 minuten later werd ik teruggebeld en was het gratis netjes voor me geregeld, en kwam het pakketje netjes 2 dagen later (ivm tijdstip en DHL werktijden) aan. Super bedankt @Focusgreen!

mevrouw Marie Junkova

Alles verliep naar wens

heer A.P Hulzebos

Er was iets fout gegaan en dat is supersnel hersteld