Contact
Bezorging

SGP europarlement

Uitstekende service!

heer Jos Rampart

Stoepbord is uitstekend, maar het erbij bestelde Popart wit krijt artikel 854001055w blijkt helemaal geen krijt te zijn, maar een fluorescent marker. Die is niet voor het bord te gebruiken. Jammer.... Stoepbord is uitstekend, maar het erbij bestelde Popart wit krijt artikel 854001055w blijkt helemaal geen krijt te zijn, maar een fluorescent marker. Die is niet voor het bord te gebruiken. Jammer. Vandaag heb ik voor de tweede keer vijf fluorescent markers ontvangen in plaats van krijt. Ik heb nu tien stiften waar ik niets mee kan doen. Jammer.

Willy Spaans

Focusgreen.nl is in één woord geweldig!

heer/mevrouw roel de kler

Door de transpoteur was er schade aan mijn bestelling. Het contact met de verkoop afdeling hierover was zeer prettig. Zonder gedoe had ik de volgende dag mijn bestelling opnieuw binnen.

heer Jeroen Bijman

Lijst kwam een dag later aan dan beloofd, met een lichte beschadiging. Ik vond dat onvoldoende om te reclameren maar vermeldde het wel in de review. Kliklijststore nam spontaan contact met mij op om... Lijst kwam een dag later aan dan beloofd, met een lichte beschadiging. Ik vond dat onvoldoende om te reclameren maar vermeldde het wel in de review. Kliklijststore nam spontaan contact met mij op om e.e.a. te verhelpen; ik kreeg dezelfde dag nog een nieuwe puntgave lijst toegestuurd. TOP!

Marcel Herben

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam

heer/mevrouw Lena Brouwer

Alles prima in orde de bestelling goed verzorgd.

mevrouw Annemieke Rood

Tinnies Taartjes

De klantenservice is ongelooflijk goed. Onze bestelling werd beschadigd door de koerierdienst en dit werd prima opgelost door Focusgreen.