Contact
Bezorging

heer jos ter Horst

Prima graag nederlandse info

heer Gerard Faasse

Super fijn bedrijf. Goede levering en snelle reactie. Het stoepbord was tijdens het vervoer beschadigd en de volgende dag had ik al een nieuwe. Dus snel, accuraat en klantvriendelijk.

Crazy Fashion

Top wat ik zocht was op voorraad

heer Hendrik Jan Brouwer

Snelle levering van het product, dat voldoet aan de web info

mevrouw Bep Van den Berg

Bijzonder snelle levering

heer C. Sleyffers

Het voor mij beste product snel geleverd tegen de beste prijs en zonder verzendkosten.

Schateiland

Kan niet slechter. Onze munttel machine gaat kapot dus op zoek naar een nieuwe. Kom ik uiteindelijk uit bij deze firma die mij aangeeft op de website dat de machine voorradig is en als ik voor 17... Kan niet slechter. Onze munttel machine gaat kapot dus op zoek naar een nieuwe. Kom ik uiteindelijk uit bij deze firma die mij aangeeft op de website dat de machine voorradig is en als ik voor 17 uur bestel ik hem de volgende dag in huis heb. Nou kan niet mooier toch want met de hand tellen is ook iets. Nu al 2 dagen later en nog geen machine binnen. Even bellen brengt aan het licht dat er maandag een vernieuwde website online is gegaan en dat daardoor niet geleverd was maar hij gaat vandaag echt de deur uit (was gisteren). Nou zie ik niet in wat een website met een bestelling die voor die lancering al gedaan is maar wat ik nog erger vindt is dat men liegt tegen hun klanten. Dus hier gaan wij NOOIT meer iets bestellen.

heer/mevrouw H de Zwaan

Vlotte afhandeling en snelle levering
als er een probleem is wordt het keurig opgelost

mevrouw Dianca Van de ven

Snel geleverd, scherpe prijs

De Wolf fietsen

Eerlijke prijzen en snelle levering!