Contact

heer Ton Van Mourik

Besteld en snel ontvangen

heer J.K. de Fretes

Snelle levering.

heer/mevrouw J. van Asten.

Goede kwaliteit prijs verhouding

heer William VastbinderGarcia

Goed produkt en snelle levering.

IJssalon het Droomijsje

Ondanks dat er op de site stond niet voorradig waren de stoepborden binnen 3 dagen geleverd

mevrouw Renée Schreuder

Prima!

mevrouw Yasmina Dokter

Het bestellen op de website en telefonisch contact met Focusgreen was goed. Er was echter een grote minpunt vwb bezorging van het pakket door DHL. In eerste instantie was er helemaal geen info op... Het bestellen op de website en telefonisch contact met Focusgreen was goed. Er was echter een grote minpunt vwb bezorging van het pakket door DHL. In eerste instantie was er helemaal geen info op track&trace over leveringsmoment. Heb daarom telefooncontact genomen met Focusgreen. De medewerker aan de lijn heeft me netjes uitgelegd dat er achterstanden zijn in het systeem van de vervoerder en ik moet nog even een dagje wachten totdat de informatie verschijnt. Heel begrijpelijk en ook goed uitgelegd. Een extra dagje wachten was voor mij ook geen enkel probleem. Ik was de hele dag niet thuis en toen ik laat in de middag weer terug kwam, stond plots mijn bestelling voor de deur. Het lijkt me niet echt de manier waarop het hoort. Zonder enkel contact, mail of informatie op de track&trace linkje, werden goederen zomaar voor de deur gelaten. Ik ben blij dat de pakketjes er nog stonden, voor het zelfde geldt zou het niet geval kunnen zijn. Het is natuurlijk absoluut geen schuld van Focusgreen, maar van DHL.

Cafetaria Bartelds

Goed bedrijf komen alles goed na

Fruvexco B.V., import en export van fruit en groente

Prima bedrijf, alles naar behoren en snel geleverd. Vriendelijk!