Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

heer Antonius

Product aromastreamer 650 tot 6 keer toe 2de hands binnen gekregen. Na aantal keren gebeld te hebben geven ze dan aan het product niet nieuw te hebben vandaar de lage prijs. Dit had wel bij de... Product aromastreamer 650 tot 6 keer toe 2de hands binnen gekregen. Na aantal keren gebeld te hebben geven ze dan aan het product niet nieuw te hebben vandaar de lage prijs. Dit had wel bij de product info vermeld mogen worden!

Manja

Foto was niet volledig gelijk met product. Product werd helaas kapot geleverd, maar naar contact heb ik meteen een nieuwe gekregen. Service een 10+

Veronique Tollet

De levertijd was prima. Ik kreeg maar 1 gezichtsscherm toegestuurd. Ik heb er 2 besteld EN BETAALD!!!!! De bevestiging van de bestelling kom ik niet beantwoorden.

heer Roy Servais

Prima koop. Precies wat ik zocht. Afgeleverd bij buren. Compleet whiteboard met 8 magneetjes, veger en stift. en bevestigingsmateriaal. Voor 25 euro ongeveer. geen geld.

heer/mevrouw . .

Al jaren een prima bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers

mevrouw Anjali Sharma

The whiteboard frame had a minor dent but it is not worth going through the return process so we are keeping it.

F.W. Hellendoorn

De punten 1 en 2 waren niet van toepassing, omdat er geen voorraad was en dus niet bezorgd kon worden.

J.K. De Fretes

Heel snel levering van bestelde product

heer C Dijkstra

Prima service

NN

De montagehandleiding was niet bijgeleverd, maar werd wel meteen opgestuurd toen ik had gebeld.