Contact
Bezorging

Lucas Vakmaterialen B.V.

Goede betrouwbare firma

Richard

Verzending met DHL is een drama. Pakket heeft een week bij DHL gestaan en kwam zwaar beschadigd aan. Inhoud bleek redelijk OK. De aftersales service van Focus Green verdient een pluim, nadat ik een... Verzending met DHL is een drama. Pakket heeft een week bij DHL gestaan en kwam zwaar beschadigd aan. Inhoud bleek redelijk OK. De aftersales service van Focus Green verdient een pluim, nadat ik een foto van het gehavende pakket had doorgestuurd werd er direct actie ondernomen. Tip voor Focus Green: kijk of er met een andere koerier kan worden verzonden: liever een paar euro extra verzendkosten of iets hogere prijzen dan een pakket dat ruim een week onderweg is en beschadigd aankomt. Door DHL kan ik nu geen 5 sterren geven.

g.van heiningen

van Wege een levering aan u die pas op het einde van de maand komt . Sorry maar m,n commentaar is op de verkeerde side gedaan en de bestelde kurkbord heeft u nog niet kunnen leveren
van Wege een levering aan u die pas op het einde van de maand komt .
ik bied dan ook m,n excuus voor deze mishap .

regards gus van heiningen

Tamara

Slechte kwaliteit en afwerking van het hout , het hout was al beschadigd maar toch gewoon over heen gebeitst, maar ik heb hem morgen nodig dus kan hem niet meer retourneren

gus van heiningen

Redelijk goed [ het banking system is niet echt user frendly ] het artikel hout olie is echter erg goed ,
jammer dat de besteldienst ondanks het goede adres op het packet ; het in een totaal verkeerde straat heeft afgeleverd !!!
gelukkig voor ons heeft de bewoner van het dus verkeerde adres het een paar dagen later toch by ons gebracht .

Fijn bedrijf, website goed toegankelijk en snelle levering

Prima en volgens afspraak.

dungeonhealer

Alles ging prima,