Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

De levering is goed uitgevoerd. Alleen door de bezorger is geen informatie ontvangen hoe en wanneer het pakket bezorgd zou worden. Dat is een minpunt. Het was geen brievenbuspost dus er moest iemand... De levering is goed uitgevoerd. Alleen door de bezorger is geen informatie ontvangen hoe en wanneer het pakket bezorgd zou worden. Dat is een minpunt. Het was geen brievenbuspost dus er moest iemand zijn om het in ontvangst te nemen. En als je dan niet weet wanneer het bezorgd wordt.

Het is bezorgd.

Duidelijk, goedkoop en snel

Zeer goede service en erg behulpzaam. Mijn eerste bestelling had ik zelf verkeerde rollen besteld, keurig opgelost en afgehandeld. Blijf hier zeker bestellen!

Wendy

Mooi stoepbord, fijne (actie) prijs, snelle reactie via chat, snelle levering. Alleen beetje jammer dat DHL qua levering geen tijdvak heeft, maar de hele dag kan komen.

Kane

Krijtbord besteld, verkeerde kleur binnen gekregen.
Wanneer ze hem kwamen omruilen. Weer dezelfde kleur binnen gekregen.
Ben nu 1 week verder en heb nog niet wat ik moest hebben.

Mijn ervaring met Krijtbordstore.nl was slecht. Ik bestelde vier krijtborden waarna ik meteen opgebeld werd dat er maar drie geleverd konden worden. Prima was geen probleem. Krijtbordstore.nl... Mijn ervaring met Krijtbordstore.nl was slecht. Ik bestelde vier krijtborden waarna ik meteen opgebeld werd dat er maar drie geleverd konden worden. Prima was geen probleem. Krijtbordstore.nl adverteert met voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis. Vervolgens word ik twee werkdagen later opgebeld dat er niet drie maar twee krijtborden leverbaar zijn. Ik had ze die dag nodig..

Prima. verzending redelijk snel.

Correcte en stipte levering!!

Zeer tevreden, snelle levering.