Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Sinval Holding BV

Pakket later geleverd dan beloofd. AvA.

Reactie Focusgreen.nl:

Beste meneer,
Beste meneer,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Zoals per email specifiek aan u toegelicht, is er bij een externe partij iets mis gegaan met de verzending van uw bestelling. Wij hebben geprobeerd op de snelst mogelijke manier bij u te leveren, door een zaterdaglevering te maken. Helaas is dit niet gelukt en is uw bestelling op maandag geleverd.
Desondanks nogmaals onze excuses.
Focus Green

Solep

Heel goed in service. Dat word gewaardeerd!
Heel goed in service. Dat word gewaardeerd!
Problemen worden snel opgelost en voel mij niet bezwaard om veel vragen te stellen. Er word met geduld naar geluisterd en soms een stapje extra voor je gedaan.

Norbert

Prijs kwaliteit zeer goed! Snelle levering!
👌👍👍👍👍

Overzichtelijke website, ruim assortiment en zeer gebruiksvriendelijk.

Duidelijke website, producten makkelijk op te zoeken, levering altijd op tijd.

Afgezien van het feit dat de plakband niet goed hecht en los laat op karton was alles in orde

Op de website kun je niet goed terugvinden wanneer een pakketje wordt bezorgd. In mijn geval was er tijdens mijn bestelling blijkbaar een storing waardoor mijn bestelling vertraging op liep. Daar... Op de website kun je niet goed terugvinden wanneer een pakketje wordt bezorgd. In mijn geval was er tijdens mijn bestelling blijkbaar een storing waardoor mijn bestelling vertraging op liep. Daar werd ik niet over geinformeerd. Pas toen ik zelf na 3 dagen informeerde waar mijn pakketje bleef werd dat verteld. Vervolgens ging het met de verzending via DHL fout en werd er een verkeerde woonplaats en postcode aan mijn adres gekoppeld. Alles bij elkaar heeft het meer dan een week geduurd voor ik het pakketje had. Volgende x ga ik maar gewoon naar een winkel!

Reactie Focusgreen.nl:

Goedemiddag de heer / mevrouw,
Goedemiddag de heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Uiteraard nogmaals onze excuses. Wij hebben geprobeerd contact met u te zoeken echter is het helaas niet gelukt om u te bereiken.
Door de samenloop van omstandigheden met de storing heeft dit geresulteerd dat u uw order niet tijdig heeft ontvangen.
Zou u wellicht telefonisch contact met ons op willen nemen zodat we wellicht nog iets voor u kunnen betekenen?
076 766 0039

Focus Green

Hebben onlangs krijtbord besteld en daags erna ontvangen. Helaas bleek deze beschadigd te zijn. Na één telefoontje en wat foto's te mailen werd diezelfde dag een nieuw exemplaar afgestuurd. Geen... Hebben onlangs krijtbord besteld en daags erna ontvangen. Helaas bleek deze beschadigd te zijn. Na één telefoontje en wat foto's te mailen werd diezelfde dag een nieuw exemplaar afgestuurd. Geen kosten, geen gedoe, oude hoefde niet terug, konden we toch niets meer mee.
Dat is pas service.