Joppe Balemans

Investeerder

Narisha Jarbandhan

Fijn contact en altijd antwoord op al mijn vragen

TMG Luijten Holding BV

Belegger

Netwerk Select BV

Samenwerking qua financiering projecten

InspirID

Goed bedrijf, fijn contact, prima belegging

Arne van Weerden

Als investeerder ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Fortus. Het platform is buitengewoon gebruiksvriendelijk en biedt een breed scala aan investeringsmogelijkheden die helder en... Als investeerder ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Fortus. Het platform is buitengewoon gebruiksvriendelijk en biedt een breed scala aan investeringsmogelijkheden die helder en gedetailleerd worden uitgelegd. De transparantie en professionaliteit van Fortus hebben mijn vertrouwen in hun diensten aanzienlijk versterkt. De klantenservice is uitstekend, met snelle en deskundige antwoorden op al mijn vragen. Wat ik bijzonder waardeer, is de regelmatige en gedetailleerde updates over de status van mijn investeringen. Dit heeft mij geholpen om weloverwogen beslissingen te nemen en mijn investeringsportefeuille effectief te beheren. Sinds ik via Fortus investeer, heb ik aanzienlijke rendementen gerealiseerd, wat mijn financiële doelen dichterbij heeft gebracht. Ik ben onder de indruk van hun innovatieve aanpak en toewijding aan klanttevredenheid. Fortus is een betrouwbare partner voor elke serieuze investeerder en ik beveel hen van harte aan.

Dechesne

Omdat investeren in de vastgoedmarkt steeds meer ingeperkt wordt, heb ik besloten mijn investeringen te verplaatsen naar een goed investeringsfonds. Na intensief onderzoek ben ik bij Fortis... Omdat investeren in de vastgoedmarkt steeds meer ingeperkt wordt, heb ik besloten mijn investeringen te verplaatsen naar een goed investeringsfonds. Na intensief onderzoek ben ik bij Fortis Vastgoedfondsen uitgekomen. Duidelijk, helder, eerlijk, professioneel en fijne communicatie.

Pleun van Herwijnen

Fijne toegankelijke club! Veel kennis aanwezig van de vastgoedmarkt bij Edwin en Esther, en dat vertaalt naar een betrouwbaar product met een goed rendement met een unieke afdekking van het risico.... Fijne toegankelijke club! Veel kennis aanwezig van de vastgoedmarkt bij Edwin en Esther, en dat vertaalt naar een betrouwbaar product met een goed rendement met een unieke afdekking van het risico. Aanrader!

K.H.

Als ontwikkelaar heb ik de samenwerking met Fortus.nl als bijzonder waardevol ervaren. De financieringsmogelijkheden die zij aanbieden zijn niet alleen flexibel, maar ook transparant en betrouwbaar.... Als ontwikkelaar heb ik de samenwerking met Fortus.nl als bijzonder waardevol ervaren. De financieringsmogelijkheden die zij aanbieden zijn niet alleen flexibel, maar ook transparant en betrouwbaar. Het proces om een lening aan te vragen is eenvoudig en duidelijk, wat onze projecten aanzienlijk heeft versneld. Het persoonlijke contact en de professionele begeleiding van Fortus hebben bijgedragen aan het succes van meerdere van onze ontwikkelingsprojecten. Hun snelle en efficiënte werkwijze, gecombineerd met hun diepgaande kennis van de markt, maakt hen een ideale partner voor onze financieringsbehoeften. Dankzij Fortus hebben we onze ambitieuze doelstellingen kunnen realiseren binnen de gestelde tijd en budgetten. Ik kan Fortus.nl ten zeerste aanbevelen aan andere ontwikkelaars die op zoek zijn naar een betrouwbare en ondersteunende financieringspartner.

Belegger

Fijn contact, goed aanbod en prima service.