BYD Interior Design

Prettige samenwerking en een sterk team die altijd klaar staat. Ik kijk uit naar de toekomst met mooie plannen en ontwikkelingen.

BYD Interior Design

Dino’s Klusservice

Het is een hele fijne samenwerking

Spatium Vastgoed

Als langdurige partner van Fortus in vastgoed en financieringen, zijn wij bij Spatiumvastgoed zeer tevreden over onze samenwerking. Fortus biedt een gebruiksvriendelijke en betrouwbare interface die... Als langdurige partner van Fortus in vastgoed en financieringen, zijn wij bij Spatiumvastgoed zeer tevreden over onze samenwerking. Fortus biedt een gebruiksvriendelijke en betrouwbare interface die onze investeringsprocessen aanzienlijk heeft vereenvoudigd. Hun expertise en inzicht in de markt hebben ons geholpen om weloverwogen beslissingen te nemen en succesvolle projecten te realiseren.

De communicatie met Fortus is altijd transparant en efficiënt, wat bijdraagt aan een soepele en productieve samenwerking. Bovendien is de klantenservice van Fortus uitstekend; ze reageren snel en bieden deskundige ondersteuning wanneer dat nodig is.

Dankzij Fortus hebben we door de jaren heen indrukwekkende rendementen behaald en onze investeringsdoelen consistent bereikt. Wij kunnen Fortus van harte aanbevelen aan andere bedrijven die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele partner in vastgoed en financieringen.

Namens Spatiumvastgoed.

Wessel van Eeden

Fantastische en betrouwbare partner die staat voor innovatie en solide projecten

Thijs Notenboom

Had weinig kennis van investeren, na contact met Fortus kan ik zelfverzekerd keuzes maken over investeren in vastgoedfondsen.

Peter

Ontzettend tevreden.

Vicma Holding BV

Je merkt dat de mensen achter Fortus betrouwbare vastgoed professionals zijn met jarenlange ervaring. Hierdoor verloopt de samenwerking prettig en resultaatgericht. Fijn bedrijf om mee samen te... Je merkt dat de mensen achter Fortus betrouwbare vastgoed professionals zijn met jarenlange ervaring. Hierdoor verloopt de samenwerking prettig en resultaatgericht. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Stefan in `t Veld

Persoonlijke benadering, goed rendement. Erg prettige ervaring! Dank Edwin!

Wessel

Professioneel, veel vastgoed ervaring

IBD Nederland

Wij zijn zeer tevreden in onze samenwerking met Fortus Vastgoedfondsen. Hun obligatiefonds biedt een goede mogelijkheid om veilig te investeren in vastgoed, met een gegarandeerde maandelijkse rente... Wij zijn zeer tevreden in onze samenwerking met Fortus Vastgoedfondsen. Hun obligatiefonds biedt een goede mogelijkheid om veilig te investeren in vastgoed, met een gegarandeerde maandelijkse rente tot wel 8,5% per jaar. Als externe partner voor de beoordeling van de financials, kunnen wij de professionaliteit en deskundigheid van Fortus bevestigen.

Fortus onderscheidt zich door hun solide aanpak binnen de huidige vastgoedwetgeving, met een sterke focus op de ontwikkeling van nieuwe woningen en transformaties. Dit maakt hen een betrouwbare partner in een markt waar direct beleggen in vastgoed steeds minder aantrekkelijk is geworden door nieuwe wet- en regelgeving. Hun expertise en gespreide investeringsstrategie bieden een stabiele en veilige omgeving voor investeerders en lening nemers.

Kortom, wij bevelen Fortus Vastgoedfondsen aan als professionele partner voor vastgoedinvesteringen en vastgoedhypotheken.

IBD Nederland